Sista gången jag drömde var 3 år sen när dom renovera vårat hus då drömde jag att det var någon gubbe som sprang runt i ställningarna runt huset och sen har jag drömt en gång att de var en apa som jaga mig genom en skogs kant :)
Det är dom ända mardrömmar jag kommer ihåg att jag haft i hela mitt liv
Edit: eller jo när jag gick i 1 till 3 an så drömde jag att jag var i ett hel vitt rum som jag inte visste vad det var för rum men jag visste vad det var för rum, men på sätt o vis var jag inte där. utan jag bara sväva i rummet. och sen i början kom det små bollar som studsade i rummet och varje gång dom slog i backen så blev det ett ljud ( varje boll hade olika ljud tex dom lila bollarna låt väldigt ljust medans dom gröna låt grövt) och sen blev det bara mer och mer bollar och dom stusade snabbare och snabbare så jag blev mer o mer stressad till jag till slut vaknade och svettade och kunde inte sommna om.. Tror dessa drömmar har något med att jag tex idag inte kan klara av att spela ett spel där jag tex måste ta mig från ett ställe till ett annat på en minut utan att jag blir sjukt stressad och antingen fuskar eller slutar spela.
Har faktiskt aldrig berättat för någon i hela mitt liv om dessa drömmar.