Citat:
"Mena..+1+1+1+1+1+111111...sånna här trådar är jobbiga.." ...fast nu är det inte du som bestämmer.
"ÄR DU SERIÖÖSSS:o:o:o:o:o:o WHATATAFACCK R U TALKIIINNG ABOUT?" Yeah right.
Anledningen: Ditt användarnamn är oacceptabelt, din motivering hit är värdelös samt att du inte agerar seriöst i forumet.
Antingen ska man ge ett värdigt avslut eller inget allas Fatass. Det är bättre att avsluta med stil än som clown.
Att lägga upp bild på en tjej född -92 utan censurering på forumet är barnporr då åldern syntes tydligt (inte minst på hennes användarnamn på BDB). Låt detta bli en läxa.
Bann-an
Bara för att det är Buppens projekttråd behöver man inte spåra ur totalt med OT.
Bomber hör inte hemma här, du har inget på detta forum att göra. Sälj självmordsbomber på Flashback och inte här om du är rädd om ditt liv.
Bög eller ej - inte din ensak om någon är gay då det är den personens grej.
CP-barn har vi gott om här. Avstängd på grund utav oseriöst uppträdande.
Det blir ett par dagar extra, du hade ju valt att provocera. "Hur lång ban tror ni att jag får" är värt en vecka.
Det heter "Bilder på forumiter" och är inte en privatchat. BILDER!
Det är imorgon du vaknar med sanslös huvudvärk och en manlig strippa brevid dig. Nyktra till.
Det är sååååå 2007 att skriva 1337 helt i onödan.
Dig behöver vi inte här.
Din attityd var faktiskt inte alls bättre. Anmäl inlägget istället för att begå samma misstag.
Din attityd är sorglig! Nu jävlar skärper du till dig, istället för att önska livet ur de andra på forumet!
Dina vänner kan skaffa sig egna konton.
Ditt val.
Du beter dig allmänt illa på forumet.
Du börjar bli lite väl tjock i käften. Skärpning.
Du failade direkt.
Du fick varningen.
Du har postat en årsförbrukning utan könsord här på forumet inatt. Vid problem,hör av dig till mig.
Du får ett par dagar extra då detta inte är första gången det sker.
Du försöker begå bedrägeri, plus postar upp hur man rullar femmor? Du verkar vara en riktigt jävla uteliggare.
Du har en kass attityd och gör ingen direkt nytta på forumet heller.
Du har ju tydligen inte läst reglerna.
Du har tydligen inte läst reglerna - fel forum att dryga runt på.
Du måste lära dig ta kritik på ett vettigt sätt. Tycker du ett inlägg är fel - anmäl det till en moderator istället för att käfta om helt onödiga saker.
Du kan reglerna men bryter dem för att du tycker det är vettigare - detta är resultatet. Det finns inga genvägar i livet.
Dumt att sitta dryga mot andra i onödan. Ville du lämna forumet eller är du bara ute efter att käfta med andra?
Då skulle jag vilja se din morsa med tanke på hur lost du verkar.
Dumma jäkel
Fel tråd att vara uppstudsig i.
Fina hästar. En dag per häst förtjänar du egentligen.
Finns andra forum som passar dig bättre än MNF - på Twostroke kanske det fungerar bättre.
Frågan är vem som är fittnylle nu, för du blev den som fick smaka *** för ovanligt dåligt beteende från din sida.
För i helvete, måste man limma igen käften på dig ibland? Sluta hetsa upp dig och skriva skit!
Gabriel,du MÅSTE börja engagera dig internt också för att forumet inte ska gå omkull. Finns massor som måste göras, visa lite entreprenörskap.
Gick ju att spåra din IP den här gången också. Antingen är du den sämsta jävla amatören jag skådat eller bara allmänt dum.
Gratis ban från forumet - lägg upp två meningslösa trådar på raken med reklam och få semester i sju dagar.
Grattis, du gjorde mig precis förbannad.
Gå och dö ditt korthåriga satskap. EN liknande sak igen så limmar jag ihop dina fingrar.
Gör rätt eller bli rövknullad - livets princip på forumet. För stora bilder dödar 17 personer årligen på Dreamhack, tänk på det.
HAHAHAHA - du är också avstängd! Hur nödvändigt var det att skriva det efter flera månader? *suck*
Har du såpass dålig självkänsla att du absolut MÅSTE vinna sista inlägget? Gräv ner stridsyxan och knip igen istället.
Hej ditt random. Håll dig härifrån.
Hitler är inte diktator här - det är jag. Var glad att jag inte straffar dig med ett gasbad unge man.
Hörru din fjärt, bäst för dig att du håller käften om du inte vill äta soppa med sugrör resten utav sommaren.
Hörru din rövdykare, du har hamnat på fel forum.
Hörru Lövbiffen, dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
I reglerna står att man inte får heta en fast titel om man inte förtjänar den, vilket du inte gör.
Ibland är det bättre att ta till sig utav kritik när man gjort fel istället för att leka smart. Snorvalp!
Inser du inte hur jävla löjlig du framställer dig på forumet? Du var betydligt bättre förr, vad hände sen? Vadslagning om vem som kan spåra ut mest?
Jadu, det är judarnas fel. Eller vad var det du sa?
Jag hänvisar dig till Info14 istället för att sitta i din patetiska verklighet och posta skit här.
Jag kanske drar över din syrra trots allt.
Jag vill att du slutar med en grej, nämligen att alltid dra in ditt privatliv i inlägg som INTE har någonting med dig som privatperson att göra. Vill du prata om ditt liv, starta en blogg eller liknande men låt INTE inläggen vandra iväg.
Jävlar vad dryg du kan vara, ändå är du bland de äldsta på forumet. Mogna till lite och bevisa din ålder.
Kan du bokstavera till ****? Om ja - grattis! Om nej - blame yourself.
Liiiiite många bilder på hestar.
Lilja,är du dum i huvudet eller har du helt glömt bort att du inte ska låna ut ditt konto? Sluta vara en pussy och falla för grupptrycket, byt password och säg NEJ.
Logga inte in när du är full i fortsättningen, värre skit får man leta efter.
Lånar du ut ditt konto igen så kommer jag att prygla dig nästa gång vi ses ditt troll.
Lär dig stava, lär dig hur man beter sig mot andra och hitta ett nytt forum. Vi är trötta på din skit.
ManstonJacke, det luktar ända hit. Skärp dig.
Massor med skit från din sida, än så länge har du faktiskt inte förbättrat dig alls trots upprepade varningar. Din tid är över här.
Men ditt jävla skaft, är du blind? Nu får du en vecka enbart för att du fortsätter en onödig diskussion.
Men vad bra. God jul.
Minsta snedsteg så åker du ut.
Nu ska du förklara för mig JÄVLIGT detaljerat varför du spammat skit på forumet med en annans användare. Ge mig en bra anledning så kan vi justera din ban.
Om du vill undvika att käkbenet går av så bör du hålla ditt White Power på annat forum.
Sa någon sköldpadda?
Simon says: You aint fucking with me niggah.
Ser jag dig innan din bantid har gått ut Lilja så kommer jag bli riktigt förbannad och plussa på 1 vecka per inlägg du gör.
Ska jag sätta din syrra den här gången med?
Stor i käften på ett forum men piper som en mus i verkligheten. Skriv inte större ord än vad du i verkligheten skulle säga, samt skicka PM istället för att bråka i en tråd.
Tack för påminnelsen - hade glömt att jag kunde banna också. Lägg ner OT i fortsättningen om jag uttryckligen skrivit att man förlorar fingrarna om man rör tagentbordet i fel syfte.
Tillhör du Moppenet web-gangsters kan du ju också lämna.
Tråden var seriös - det var inte du.
Tur att du inte bryr dig, för då gör vi såhär och hoppas på förbättring.
Vad vill du uppnå? Nästa gång kör jag upp LOL-flaggan på lämpligt ställe.
Vad är problemet ditt dryga helvete?
Vad är problemet Sven, reglerna gäller dig lika mycket som det gäller andra? Du ska sitta av din förbannade vecka oavsett om du vill det eller ej.
Varför käftar du så mycket? En riktig ultras håller tyst om sitt ursprung vilket du borde veta om du var äkta... Amatör.
Vi gillar inte dig.
Vi gillar inte din attityd. Man SKA följa reglerna eller försvinna härifrån. Du tillhör kategori 2.
Vill du dö? Du ligger riktigt illa till.
Är det något som suger balle så är det din attityd.
Är det något som är fail så är det att faila i en failtråd. Vad fan har hänt med dig, fått ett hårt slag mot huvudet eller har du ersatt din attityd med den sämsta skitstilen du kunde hitta?