för mycket alkohol, droger och ja. helt enkelt fel umgänge. han blev medvetslös på en fest av alkohol och "somnade". personerna hade tydligen lagt honom på rygg så han kvävts av tunga/spya.. någonting.
RIP helle... mördad i skara =((
som sjöblom säger... hög halsen av henne.. åt delar av kroppen..
han ringde polisen strax efter han gjort allt detta.. sett han på stan flera gånger !.. och min kompis har blivit skallad av samma kille
förövrigt bor min kompis under dom!
uppmärksammats i danmark till och med :O... sjukt att detta just ska hända här :OOOO.. i skara :OOO
http://www.bt.dk/udland/sverige-i-ch...te-mor-til-fem
Som sägnen säger - händer bara i Skara.
Varken förvånande eller chockerande dock att ytterligare ett psykfall har trätt fram återigen. Mer synd att det ska drabba andra människor.
Håll er från knarket barn, detta är ett bra exempel på vad lite snedtripp och avsaknad utav hjärna gör.
Nu har de hänt igen :( i januari berättade jag om en 18 årig flicka som hängde sig, och nu inatt inträffade samma sak fast det var en pojke(92a) hängd sig oxå :( Han gick på samma innebandy som mig. Kände inte han något extra bra, pratat med han några ggr osv. På facebook hade han skicka kl 3 förra natten till systern till flickan som hängde sig några sång texter som t.ex. if I ever leave this world alive .
RIP Casper Mattson! Ingen kommer att glömma dig!
fyfan vad sorgligt att sånt hänt inträffar :( det jag är rädd för är att nu när det inträffat 2 ggr på samma år och många kände dem, kommer det locka till sig fler och yngre men får hoppas att det int händer:( hon systern måste stå ut med en jävla massa skit:( först hennes syster och nu en som stog henne väldigt nära:(
en kille här i trakten hoppade framför ett tåg för några dagar sen..
han hade varit till doktorn, och dom hade sett att det var något psykiskt med honom, dom skulle "tvångsvårda" honom och ville inte släppa han därifrån, han frågade om han fick gå på toaletten, och smet.
fan asså, min farmor och farfar, börjar bli gamla. dom har hjälpt mig med så sjukt mycket, går dom bort vet jag inte vad jag gör.
Min gammel farbror gick bort för ett år sen snart :( :( Stog honom väldigt nära :( :(
RIP Nirvana världens bästa sångare <3
Hade en tjej i vår klass när jag gick i 5:an som hängde sig i ett träd utanför skolan.
Det e nog en av dom hemskaste sakerna jag någonsin set.
Hon hade tagit data kablar bundit sej i ett träd på en gren,
sen hade hon hoppat.
Vila i frid mina bröder, Ni dog alla av onaturliga saker och ni som blev bestulna era liv av andra, jag hoppas och vet att dessa människor kommer få samma sak tillbaka.
R.I.P
K.K
A.O
A.E
A.A
J.A
B.w
Och även min Farfar, vila alla i Frid
rip per oscarsson...
tragiskt att han brann inne :(..
såg han ofta på coop här.
En briljant människa har gått förlorad.
Vila i frid Martin, en mycket god klasskamrat.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8381429.ab
Sjukt, helt otänkbart.
Kan inte förstå hur det hände
Min morfar dog idag vid 3 tiden och vi bor 30 mil bort och vädret hindra oss från att åka det suger att man inte kunde vara där :sad:
Sånt suger fabbe! :(
Men om jag inte missuppfattat tråden så är det en tråd för dom kanske lite yngre som dött i förtid? Alltså inget illa menat mot din morfar fabbe...
Iaf så är det hemskt med han som gick bort... Går i samma skola, känns konstigt att ngn dött sådär bara...
Så äckligt sjukt så det är inte sant...
Att saker kan vara så långt bort, men ändå så jävla nära!
Killen i fråga och jag, har/hade många gemensamma vänner, träffades då och då på gymmet eller på någon random fest. Han såg alltid glad och trevlig ut, och ingen har någon aning om varför. Ingen! Han bara valde att lämna.
Och i morse, den 20/1-11, hittade hans föräldrar killen hängande i garaget. Han hade hängt sigsjälv. Så sjukt!
R.I.P Joakim Lindgren!
imon är det 4månader sen min bästa kompis låtsas pappa hängde sig :sad: han hade 2,5% promille i blodet :(
Vill bara säga vila i frid Fredrik! Ingen kommer att kunna racka skumpa och cans som du. Bästa writern i sverige.
Hoppas att det finns några schyssta tåg du kan roa dig med där uppe också.
Jobbigt de var att se ett helt program på tv om när min barndomsvän blev mördad. Ett tips till er yngre killar, gå aldrig med i ett gäng. Det slutar aldrig bra, har alldeles för många vänner som blivit mördade och skjutna.
Vila i frid
Vila i frid nu käre by-butiks gubbe vid namn Kari ://
Du hade alltid bra pris på godis när man gick i lågstadiet. (=
idag skulle mina sysslingars morsa fyllt år. hon körde ihjäl sig på en hoj i sala förra sommaren. vila i frid Tina Palm :(
Den 7 februrari tog min polare livet av sig, blev 18 år.. Vila i frid Marcus Rinaldo :(