Det vet jag, men de kan röra om lite. Röstade själv M.
Utskriftsvy
http://www.geting.se/image.php/265099-Foto0013.jpg
ofc -.-
Dock bara 3 räknade än men lär nog bli så..
Så här såg de ut på min skola , dock röstade inte jag. Dragonskolan i umeå är de btw och skolan har omkring 2000 gymnasie-eleverhttp://img716.imageshack.us/img716/1...kolval2010.jpg
stod på skolans hemsida, http://www.skola.umea.se/dragon/arki...180002703.html
nu blir det till att bänka sig framför tv:n och kolla på valvakan!
Mhm, det rör om som fan. Problemet är dock att man kommer börja förhandla om saker, SD vill kanske dra ner på mängden invandrare som kommer hit och Moderaterna säger NEJ! Sen när Moderaterna vill ha igenom något så säger SDs kandidater Nej. Då finns det bara en lösning och det är att förhandla fram sakerna eller att eventuellt göra ett omval. Just nu känns det som att det kan bli aktuellt.
Skolans hemsida, stog på våran förstasida, sossarna vann. Elever ska fan inte få rösta, såfort dom hör ordet höjt studiebidrag så blir dom hårda som sten. Vart fan ska dom pengarna komma ifrån hade S tänkt? Jävla pajaser.
Jag kollar redan. Någon som vet när allt slutar?
Undra om man orkar kolla tills dess. :) Är allt klart klockan 02:00?
HAHAHA. Saxrolled.
Fan va spännande:D
Ojojoj, nu är det ju snart över!
Asså jag skulle behöva lite guidning inom politik, är inte så insatt, Det jag undrar är , hur kan alliansen vara 4 partier när de rödgröna är 3? Alliansen vinner ju mkt lättare? :sad:
Sverigedemokraterna är med i regeringen. Man får nästan slå på lite skrewdriver.
Jävla kärring SD är inget nazistiskt parti!
suck..
Vilken känga J-Å fick sig av Ohly!
HAHA lars åhly alltså, roligare snubbe får man leta efter. Låter som om han var stalin när han pratar! Vart tog hans kampvilja vägen när han skulle få träffa Jimmie Åkesson?
va e de som händer eller.. SD i riksdagen ?!?!.. så här nazist tyskland började.
ni som rösta på SD .. hur tänker man :huh:. har ni inte en enda utländsk kompis ?
Om man röster på SD så saknar man fortfarande bristen på kunskap om vad detta gör till Sverige. Nu har plötsligt Alliansen fått konkurrens som kommer att gå ut över alla partier, ni svenskar kan förbereda er på att de fyra kommande åren inte kommer bli sig likt något annat. SD kommer röra om i grytan, och grytan kommer att koka över.
Varför tror alla att SD slänger ut alla invandrare för att de kommer in i riksdagen? De vill ju bara stoppa den massiva invandringen som pågår här i Sverige. Sverige är det land som tar in mest invandrare årligen.
det är bra, kolla bara hur många av alla invandrare som lever på staten, vi kanske ska ta hand om de som finns i landet innan vi tar in ännu fler bara för att agera "Världens egna fosterhem"...
även om vi drar ner den med 90% kommer vi fortfarande vara ett av de länder som tar in mest i världen...
däremot säger jag inte att jag tycker det är bra att SD kommer med i riksdagen, hade hellre sett att alliansen själva la fram detta förslag.
Men hur jävla insnöade är ni egentligen? SD är ett parti som inte bara vill ta tag i integrationsfrågan, integrationsfrågan är den frågan som engagerat svenska folket. Har ni någon aning om all annan politik dom vill föra? Ingen vill sammarbeta med dom, det betyder att dom kommer behöva rösta ned förslag och sedan är de större partierna tvugna att göra som SD vill för att dom större partierna ska kunna rösta igenom deras förslag.
"Studenter" Inte så jävla konstigt att de röstar på (S), hör de orden "höjt studiemedel" så blir det fan fontänorgasm.
det var väl alliansen som höjde studiebidraget för ett par år sen? haha...
härligt att MP har gått upp med mer än 2% iaf :)
ere klart vem som vann?:ninja:
alliansen