Lennart: 4/5 ser dig på för många ställen :ninja:
Utskriftsvy
Lennart: 4/5 ser dig på för många ställen :ninja:
filip : 5a haha träffat dig och annat :)
Melon, 4 :ninja:
Melon, 4
Ifall någon undrar så är jag "offspring" från gammla mnf
3-4 (M.Larsson/offspring)
sett ha lite på gamla mnf samt här
Ifall någon undrar så är jag "Dt_pojken^^" ifrån gammla mnf
En 2:a till vongyllis :)
2,5a till HEDIN :) Jag kommer få en 1a :wub:
haha nu börjar man koppla ihopa vilka alla e här från gamla mnf:P
Michél! :wub: 5/5
Hedin, 3/5.
philip .
4/5 sett ditt aeroxprojekt, hette innan busen ? eller ?
Webbe 4/5
med den fina aprilian som går som ett skott väldigt aktiv här på forumet! :)
Okej vongyllis 4/5 känner igen hans filmer från youtube och hans dt projekt som är väldigt intressant :)
2a, ser dig itne så ofta
3:a
inte sett på gamla forumet men i några trådar här:)
5, känner igen dig från gamla forumet och har kollat ganska ofta på din mutt ;)
Hedin: 2-3 Sett på detta forum ibland men inte mer.
Style: 3,5
bossen 3-4
emil123, 5
Huttibari 1
Huttibari, typ 3-4? vet bara att du ville köpa nån del av mig :)
Shöwtek 5:a - Ciaoen + träffats irl :)
Filip: 4/5 ser dig lite över allt :)