Vet nån vart man kan köpa yz platta?
Utskriftsvy
Vet nån vart man kan köpa yz platta?
någon som vet var man kan köpa dekalbokstäver i glansig silver?
någon som har derbi senda sm fälgar ?? hälst svartfälgbana med polerade ekrar ??
nån som vet vad som har hänt med startuning sidan ? :)
Tjena vart kan man köpa kedjesträckare? som sitter längst bak på svingen och håller fast bakaxeln? =D
Tacksam för svar ;) Btw en dtr 01 är det jag har :D
Var kan jag köpa kåpor till Rieju drac rr?
Har lite planer på att fixa en undertail till hojjen, nån som vet vart man kan finna genomskinligt plexiglas? :)
Är det någon som vet var man kan hitta en bra höjningssats till Rieju RRX 06? Vad jag har förstått så finns det ingen som passar helt, men vilken måste man göra minst modifieringar på och vad för modifieringar? :)
Ska köpa 2 neon lampor på ca 10cm till skotran någon som vet ett billigt ställe ej twostroke, racinplanet bara...
249kr kostar den
Det finns ju diodlampor som är dubbelhäftande. dom är böjbara och lätta att plasera :)
Var kan man köpa en framlampa med fästen för blinkers till rieju rrx? Dvs. inte original lampan!
Var kan man köpa Rieju MRT original lampa? Den har en framlampa med fästen för blinkers! :)
Baknavet/ytternavet (?), där muttrarna på bakdrevet sitter är spräckt på flera ställen. Någon som vet vart man får tag på det/hur mycket det kostar?
Behöver lite hjälp, jag klyvde min rrx motorn och tappade bort en liten kula som ska sitta vid kopplingen, den sitter i mitten av kopplingen mellan två metall stångar, så nu undrar jag vart jag kan köpa en ny sån, har kollat på ts och ck men ingen av dom hade någon sån kula, hoppas någon kan hjälpa mig annars är det nog rätt kört för min motor :(
sånt finns ju på CK om man kikar i sprängskisserna.
annars så kan du slakta ett kullager och ta en sån kula.
Någon som vet vart man kan köpa kylar-galler till rieju drac rr -03?
:)
Bifogad fil 7407
Altså dem vita på bilden. skall passa rieju rr -03
Edit. Nu var det en vecka sedan jag skrev, någon måste ju veta ;)
Äre nån som vet var man får tag på bakhjulsaxel till Drd? Alltså 15mm*240mm?
Tacksam för svar!
Vart kan man köpa grovmönstrade däck till min honda mt? Menar Crossdäck då. hittar bara klena orginaldäck... har kollat på de flesta moped sidor...
Vart kan man köpa ett komplett bromsok ifrån aerox så man kan stunta med sin derbi? (bakbroms på styret) :>
tjena! någon som vet var man kan köpa kåpor till en derbi senda r 99? mvh
Hittar bara till bak där :( Fram finns inte i rätt storlek :/
Var kan man köpa sm/slicks däck till kx80 bakfälg (14tum)