Nej säsongsavslutningen var bäst på alla punkter! Bra cruise, bättre med race. Bättre stunt och open efter också!
Det kommer jag slå :wub:
Utskriftsvy
Frihamnen är för de med TK rör och sportluftfilter, ingen seriös träff förutom Säve ?
Karlstad kommer leverera träff 2011 :)
Jasså, något nytt för mig då alltså. Vad jag vet är det ganska seriöst med race i 70cc-klassen! Sen att det råkar vara ngn med tk-rör som vill tävla i 50cc-klassen, kul med fler deltagare och sen att dom som är Tk-fuckon kan få pisk då! Kom och visa upp dig i stockholm istället!
hoppas verkligen det blir minst ett nice GBG-meet man kan komma på :)
Karlstad, vårgårda ABG och GBG säve vill jag också åka på! :D
Segt, du känner inte till något för växlade hojar där borta?
Hehe, helt sjukt att man måste sikta på 170 km/h för att slå rekord. Helt vansinnigt snabbt för komponenter som ursprungligen gjort för cykelhastigheter.
Men experimentklassen, det är väl den mitt växlade Derbibygge går under med alu-ram antar jag? Det är väl inga riktiga priser där som i veteran? Vet du några rekord i den klassen?
Underbart!
Någon som vet om det blir något runt kronoberg/Småland 2011?
Parden, minns du när du var glad sist? Come on, give it a break! :)
Jag vet att även du menar tidtagning som en seriös träff, Frihamnen är mer till för att samlas upp och HA ROLIGT. Inte för att utesluta vem som växlar snabbast eller har vassast hoj, man kommer dit och kollar på andras byggen, grillar lite, blir solbränd och snackar skit med kompisarna.
Du minns ju Donken Meet som vi körde från under en period, detta är den motorbaserade versionen.
Då istället för att sitta i ditt rum och vara arg, kom ner och grilla lite korv och nöjesåk lite.
Vi kan absolut styra upp en stege hypers imellan med kontantvinst, det är åkarna som avgör det mer än arrangörerna.
Ja, och vara med en partykväll. Har mat till dig då Findus. :wub:
http://www.infobarrel.com/media/image/1989.jpg
Passar väl dig som är riksfucko? ;)
Nej, jag förstår vad du menar.
Jag vet att du menar tidtagning som seriös träff, men det är ju mer ett raceevent än träff då.
Finns seriösa träffar som även erbjuder annat än enbart skalenlig racing. Frihamnen är ju ett nöjesevent för umgängets skull intresserade imellan mer än vad det är moppeträff. :)
ALLA fick se på Open, vi sa ju aldrig att man inte fick det. Jag valde bara att vänta ut tiden så att det skulle bli lugnt vid Frihamnen. :)
Zirre din sur***, vill du kramas lite? :wub:
Om inte du kommer till Bromma med tidtagning häller jag grus i din tank
Förstår, men tror de är fler än jag som har några år på nacken som vill åka på riktiga tävlingsevent, som inte prioriterar "moppeträffar" längre! Men blir Bromma av så kan du räkna med mig. Jag ska inte vara så dryg längre ;) Men vi får se, man kanske kommer och visar sig på Frihamnen :)
Ja, absolut. Jag vet att bristen på events med tidtagning är otroligt stor och även jag hade gärna sett fler utav det. Frihamnen kommer aldrig kunna bli ett sådant event (inte den platsen vi är på) så jag ska inte komma med några falska förhoppningar om den platsen.
Däremot så är Bromma det mest centrala alternativet vi har i nuläget och förmodligen även det billigaste. Det som återstår är att hitta tidtagning, vet du Zirre om någonting inom tidtagningsutrustning?
Stämmer bra, vi körde på 402m.se :). Riktigt goá killar. Rekomenderar dem varmt :)
jag jobbar för att få säve för oss själva utan bilarna men kan nog behöva en del hjälp :P
om vi inte får det så blir det så klart med bilarna :huhu:
kan vara kul det med, tycke själv det va kul sist