Då sitter man med spelet i handen nu redo för att installeras :D
Utskriftsvy
Då sitter man med spelet i handen nu redo för att installeras :D
Bara för mig det fortfarande är laggigt?
Jag är smått besviken, iaf på singleplayer.. jävla 1960 tal?? tråkigaste tiden någonsin, i (indien?) och ryssland dessuton. är väl att nöta på ändå när man lagt ut så mkt pengar på det :S :)
Dead ops arcade är sjukt awesome, hela terminalen i huvudmenyn som man kan komma åt är helt epic.
va i helvete laggit som fan??? över 50€(500kr) för dethär??? Nice Treyarch
ja dom får skynda på lite satans snabbt... sånt hänt som gör live bättre
Har hunnit testa det på PS3, 360 och pc. Buggar finns det gott om. Fattar inte varför dom inte åtgärdar sånt skit innan det släpps.
Patch till PC ska komma i morgon har jag hört, dock inget bekräftat
Call of Duty är sämst, lev med det!
Hur mycket buggar som helst, kostar skjortan, laggar, SUGER!
För 500kr så köper jag hellre 5 CS account än CoD
Helvete, haft det i en dag. Laggar hela tiden, trots ping på 40 (som jag tror är okej iaf?)
Vad är det för buggar samt lagg ni snackar om? Har spelat single player i fyra timmar nu och det varken hackar eller buggar nåot öht, snarare tvärtom så har spelet sjukt bra framerate med tanke på hur mkt skit som händer samtidigt, vet inte hur det är med pc versionen men x360 hackar inget iaf.
För mycket o göra i skolan nu så vågar inte köpa de förens jullovet! kommer säkert bara fastna vid spelet för ofta annars :(
Det laggar till alla och 40 ping är helt okej. Drygt som fan att de laggar när man lagt så mycket pengar på det. Håller på med story mode/singleplayer nu och den har ja inget att klaga på, är ju helt jävligt rolig :D
mitt rövhål till spel funkar fortfarande inte o activision bara skyller på deras jävla serverar när jag har polare som det funkar för. ARG!!!!!!!"
ALLA MED PC : Visst blir man kanske lite besviken men ha tålamod, fix kommer inom väldigt kort, tänk hur mkt det är att underhålla! Lagget gäller för alla oavsett internet och dator kvalité :) Låt oss hoppas patch kommer imon
Jag spelar laggfritt osv. :D
Inget spel är värt att köpa. Har inte köpt ett spel sen jag var liten kid, köpte GTA2, det var tider det.
Måste säga att spelet hitintills känns awesome å balanserat älskar dedicated servers på pc :wub:
beror väll på annan setup oxo ;)
Tidigare idag gick spelet laggfritt men så fort kvällen börja närma sig kom lagget tillbaka dock mindre än igår så nu är det spelbart! Men det skulle gärna få komma en patch lite helvetes fort nu...
Är det värt att köpa black ops då? :D
nu är lagget minimalt för mig och fan de e kul, långt bättre än och roligare än mw2an! Joo köp det, skitkul:)
btw rank 20
Level 30, laggar nästan inget nu.
lvl 50, speltid: 27 timmar ! Skönt känsla att ha nått 50 gränsen ! :)
instalerade mitt igår och då laggade det.. :(
Älskade black ops :wub: både nu tid och back i tiden. rekomenderas ;)
hur är det man får upp consolen? samma som tidigare cod? fast minns inte hur de var man fick upp den där :/