Aa lägg upp på yt eller något :D
Jag var på plats :P
Dock så bästa man satte var 141km/h i snitt och då hade man fått usel start, och jävla massa hoppande inne i mätområdet och han bara få i 4an p.g.a att man inte han acca snabbt nog och för att däcken inte fick grepp nog...
Ändå var det bästa repan man fick:sad1:
Repa 1: Testa banan och kolla hur allt var
Repa 2: 124km/h i snitt. Fick bromsa mitt i mätområdet p.g.a flygande framhjul och kast mot höger snövall.
Repa 3: 100km/h och här har man smällt alla 4 däcken under första km på rakan... Kan ju bara säga att karten går halvstabilt med punkterade däck och att inbromsning är jävligt svårt...
Repa 4: 141km/h i snitt och här försökte jag gasa på hårt och kände att det kunde gå bra, men fan fastande i starten, spann hela tiden tills jag fick i 4an och sedan hoppade det mycket i mätområdet men ändå försökte man och det gick okej...
Repa 5: Kom ca 10 meter, sedan rasade växelpetaren och båda bakdäcken blev helt punkterade...
Aja, andra plats kom man i klass 28A om man fått rätt information och det står rätt på resultatlistan..
Lagt upp lite filmer i filmdelen nu :)
Nån som vet om det blir nåt i år? :)
Är det någon som ska/är där och kör?
Jag var där och tittade, otur med plusgrader - mycket slask och vatten på banorna.
Att dom inte heller hade ordentliga plogmaskiner gjorde att banorna sällan plogades och det tog väldigt lång tid när de väl gjorde det.