såg att några nämnde att de skulle kosta 2000 för att nicasil behandla en cylinder. Men de kostar 800-1300 enligt twostroke.se, inte så farligt enligt mig.
Utskriftsvy
såg att några nämnde att de skulle kosta 2000 för att nicasil behandla en cylinder. Men de kostar 800-1300 enligt twostroke.se, inte så farligt enligt mig.
Vad jag såg så stod det inte 50cc från hela början. men skitsamma. jag har ite varit tuff någonstans :S. jag har bara velat hjälpa han, men koppas han honat cyllen för det behövs
Äckligt fin slipmassa/poleringsmassa och jämnade till kanterna på nikasil släppen. Men även efter den nöpit så tog det inte i någonstans när man sköt kolven igenom :P och om den nu skär igen så kan jag ju bara köpa något annat, nikasila om cylindern eller få hona den jävla original cylindern när man får tid över då :P
på tre ställen hade det släppt rätt igenom, det var därför jag var lite osäker på om man kunde köra med den ;) men har jämnat där så pass bra nu att jag tror de ska hålla. När jag startade den efter allt detta så hackade det lite i cylinder så jag lät den stå på tomgång i en timme eller något, för jag var jävligt rädd att bli hojjlös igen :( men efter den timmen så var den perfekt å nästan ljudlös! :P