har fått igång min temperaturstyrda fläktkontroller nu, det enda som är kvar är att bygga elektroniken för att försörja fläktarna med tillräcklig effekt och att koppla in dem. mjukvarudelen är helt färdig med reservation för eventuella framtida tweaks:
http://f.cl.ly/items/0X2H23113B3K3t3B3S3F/DSC_6461.jpg

