Jodå blir det allt :wub: Har inte testat det riktigt ännu ska ut och göra det imorgon :) Men tog detta på granen:
http://farm6.static.flickr.com/5049/...a77d3876_z.jpg
Christmas by _Hast_, on Flickr
Jodå blir det allt :wub: Har inte testat det riktigt ännu ska ut och göra det imorgon :) Men tog detta på granen:
http://farm6.static.flickr.com/5049/...a77d3876_z.jpg
Christmas by _Hast_, on Flickr
Den presenten jag uppskattar mest måste nog vara iPhone'en :) Den är nog de mest användbara jag fick :)
det bästa jag fick är min spelskärm till datorn, 32'' Full HD, och var rekommenderad som bästa spelskärmen i butiken :), ska köpa hdmi kabel i morgon :) kmr bli gött ! tack mamma & pappa <3
Gnällspikar! Tror 32" skärmen blir grym! :D
en gps från garmin :)
Systemkameran :)
att den här jävla dagen är över
Gitarr tillbehören och Nackskyddet som kommer nästa vecka ! :D
Jag är inte kräsen när det gäller paket..
Så jag säger Familjen ! det är min absolut bästa "klapp". Hade jag inte haft dom hade jag inte varit den jag är idag !
Vart mest nöjd med delarna till moppen. Men pengarna har jag också nytta av. :)
Presentkort på 3000:- på en crosstillbehörs butik. :) ( Flying Eagle )
En klocka som gör förhoppnings vis att jag håller tiden bättre :)
efter att ha haft lättviktaren sönder eftersom 2ans växeldrev gick sönder så har den fått stå ett bra tag. Öppnar lite av en stort tungt paket och känner den fantastiska olje lukten, där låg en begagnad motor utan cylinder:DDD
bumpar upp den här tycker ja!
de bästa ja fick idag va pengar:D
Vettigaste jag fått än så länge måste nog vara min klocka eller nya headsetet till mobilen. :)
Måste nog vara en 1Tb hårddisk ^^ min gamla som va i externa hårddisken fick sog en smäll innan jul och dog. (datorn hittar den inte) alla bilder, filmer, musik, spel jag hade samlat sedan kanske 5år tillbaka? = borta. Så uppskattade en ny disk. (kanske ska försöka fixa tillbaka något ur den med linux sen)
Fick 2 objektiv till systemkameran med, fick de redan 2 veckor innan jul ( begagnade) men de uppskattar jag sjukt mycket med.
Har varit en Skön Julafton me goo släkt osv! :)
Skidor+bindning utan tvekan! Behövdes verkligen :)
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
helt klart pengarna så ja kunde köpa sebbes prorace rör:D
Pengar tror jag. Då kan jag göra vad jag vill istället.
Pengar , förstärkare och skidresa :)
Min tråd bumpas upp igen, trevligt att trådarna använd fler gånger! :D
I år är jag mest nöjd me bröstfästet till GoPron :wub:
Mina nya skidor och pjäxor :D
Den bästa julklappen gav jag till mig själv genom att spöa samtliga i släkten i våran årliga pingistunering:huhu:
biljetter till bruce springsteen på ullevi!
Det enda jag önskade mig egentligen var pengar, men har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde inatt med de nya kuddarna och täcket! :wub:
Batterigrepp till kameran! :)