en drac med derbimotor hade varit drömhojjen fan
Utskriftsvy
Jag har goda erfarenheter av båda motorerna. Derbis motorer är (för den ovane) en mycket lättare motor att arbeta med.
äsh drar väl en random här. Köp en Derbi Gpr Nude ^^ dom ser bra ut och går helt okej urpluggade =) 80+
Asså alla moppar är typ lika bra original! Köp den du tkr är snyggast och sen kmr du bli kär i den moppen du köper ;) inte så jävla viktigt enligt mig vad du köper för alla är ju som sagt typ lika bra ;) så länge du inte ska trimma mkt.
Det viktigaste är att du köper en fräsch moppe som du känner dig nöjd med.
Så det spelar inte så stor roll ifall du köper en DT eller om du köper en Drac eller Derbi, det handlar om i vilket skick du köper den och att du är nöjd med det :p hellre en fin drac än en sönder körd Beta eller tvärt om ^^
Men om du verkligen inte kan bestämma dig så köp en DT xD
en Roxon duel sm då? äger själv en och byter man rör bara så går den som in i helvete...
Vill du ha en moppe som redan orginal är ganska snygg så köp en SENDA:wub:
Btw här är min om du / ni vill se :)
http://img340.imageshack.us/img340/2...1253906035.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img214.imageshack.us/img214/6...1269178664.jpg
Uploaded with ImageShack.us
köp derbi senda 05 -> nyare ! dom e fina ! hade själv en 07, var as nöjd ! synd bara att jag inte köpte något trimrör .. -.- som jag ångrar som fan
CH Racing, Ryz, Roxon, CPI, Derbi, Rieju, Yamaha, Malaguti osv, marknaden är stor för SM ;) men skulle ja få välja igen skulle det nog bli CH Racing för sin 125a ram och chassi.
det där med priset , man kan ju köpa en skabbig och fräscha upp eller liknande så kanske man har lite kul på vägen oxå ;)
Köp rieju! Kvittar om de är Drac eller RRX, MRX, SMX. De är samma motor på alla. (om de är EU).
De är riktigt lätt skruvuade vilket är en fördel oavsätt om du inte ska trimma eftersom de kan vara bra om något behövs lagas. Om du vill trimma så tar du bara ur pluggen i kröken på avgasröret. och byter munstycke i förgasarn som man måste göra på alla moppar med fögge. Då gör moppen ca 75km/h :)
Riejus förnamn är lättrimmad ;)
KÖP EN RIEJU DRAC, dom bästa mopparna och går i 115 med effektrör! fråga han med den där drac spiken här på forumet :P
ska du ej trimma så kvittar det motor. Men det finns ju inget hetare än de gamla modellerna på DRD
fel. ska han inte trimma är derbi bäst. Stort bakdrev och starka samt bättre axx
haha de gör väl alla riejus beroende på drevning? Och då kan han lika gärna köpa rrx/mrx om han vill? De är ju samma motor. (AM6)
kom på att 30drac har AM5. men EU drac har AM6
För sm är derbi senda ett självklart val enligt mig ;) däremot för cross skulle man nog välja en drac eller liknande..
Yes och nöjd som satan blev jag :D kolla mitt projekt vetja ;)