sure, dock är jag svängig i mina dagar, kan ligga på topp ena rundan för att sen vara i botten med 4-14 :S
Utskriftsvy
Ready for Black Ops!
http://i55.tinypic.com/eapbgw.jpg
Haha, så ska taggningen för black ops se ut ;)
Själv så lirar man mest MW2 på xbox för tillfället, fast de är ett skitspel, men kan bara inte sluta spela, det är samtidigt kul ibland. Men min favorit är nog CoD4! Klart de bästa spelet, M40A3:n gjorde spelet! Hört rykten om att M40 kmr till black ops? Stämmer de? :) Annars är ju WaW ett helt okej spel, pga bolt action riflesarna och Zombie mode <3
Tagga Black Ops :D:D:D:D:D:D
Alltså jag fattar ingenting , jag har patchat , bra dator (phenom x4 3ghz, bra graffe o ram etc)... endå går spelet skit laggigt för mig. FPS drops så inåt helvete så jag kan inte ens möta ngn 1v1 utan att förlora p.g.a lagg. Spelet är helt o hållet crap för mig atm. Någon annan som har det? Många säger att det går rent för dom efter patchen men inte ett jävla tecken på förbättring för mig.