vafan :O
såna svin ska man anmäla om man inte gjort något fel själv.
Utskriftsvy
Akta så dom inte letar upp dig och väntar utanför ditt hus! vet aldrig vad såna kan göra...:(
rekommendera dig till att gå till läkare eller skolsköterskan helst.
Tycker det luktar troll på flera mils avstånd men om du nu talar sanning så bra agerat. Tycker det känns onödigt att ge sig på någon unge med kniv när det räcker att han sticker dig i magen för att du ska få problem livet ut, men det verkade ju som att det gick bra.
Känns som att tråden mer eller mindre börjar spåra ur också.
Jag tycker du ska ta en koll hos doktorn och snacka med dina föräldrar, med anmäl INTE ! ( förens du snackat med någon mer insatt i det juridiska)
Men jag tror att efter som dem har vänt sig om så räknas det inte som nödvärn längre, alltså överfaller du dem,, men jag är ju ingen jurist :P
Hur gammal är du? straffmyndig?
Men jag tycket ändå du gjorde rätt , det våldet du använde är mänskligt när dem använde kniv, sparka dig I RYGGEN och var 2.
Men tyvärr är lagen konstig , och tänk på att dem är två och kan ljuga ihop en helt annan saga.
Tanden är ett mästerverk, kan du få en bättre bild med bättre utlösning så att man vet att du inte är troll.
Btw hur såg kniven ut? såg den dyr ut eller var den vågig?
vill få lite bättre uppfattning när det gäller sådana rånare
Och vart bor du egentligen? haha du har skrivit ca 3 inlägg om att du har bråkat med *****s,
En gång vart det ju på idrotten om jag kommer ihåg rätt. Du spöade en *****, för att han knuffade dig på själva träningen sen blev du dödshotad?
hahah, Fortsätt så pimme :D
Detta är en anledning till att aldrig gå ensam utan vapen på stan.
Svaniis har talat... :)
Jag tror att bara vapnet i sig ger grym respekt. Tänk dig själv att det kommer två snubbar med kniv och försöker råna dig. Om du då drar fram värsta S&W revolvern tror jag inte att dom skulle vara lika kaxiga längre... Man behöver ju inte direkt använda vapnet. :P
Haha, vad gör du då om dom konfronterar dig? :P Fast det kanske dom inte gör då... :D
Ljudet av en teleskopbatong skrämmer många.
Ljudet av en hane som spänns på en revolver oxå :P
Haha, för det första... Bild kan jag kanske ordna med en polares digitalkamera.
Kniven fick jag inte så bra blick på men det var typ en vanlig morakniv med svart handtag
Detta inträffade i malmö vid min skola.
Och snälla, visa mig ett inlägg där jag har skrivit att jag bråkat med negrar så kan jag ta ställning till det då. För det har jag inte gjort.
Tro vad du vill, jag har lagt fram de bevis som jag kan, inte mycket mer jag kan göra. Tro vad du vill.
Vågat!
Kanske lite sent ute men.
Vad tror ni polisen lyssnar på?
En Svensk född man som inte är med i nått brott register, eller 2 "Invandrare" som kanske har brott register. Vare sig dom har det eller inte så ligger dom längre ner på listan.
Det är tyvärr så svenska poliser tar han dom det för det mesta.
Men hoppas du Polisanmälde det, för vad ska dom bevisa? att du slog dom som självförsvar?. Oftast "dom" som attackerar först brukar vara dom som får skador runt om på kroppen, inte sparkar på revbenen.
HAHA Svaniis!
Jag börjar gilla dig!
Angående frågan i fråga, jag hade nog inte gjort så mycket om jag vore i din sits. En tand går alltid att laga, med diverse fyllningar (plast?).
Revbenen läker av sig själv, men för att vara på de säkra sidan kanske man borde söka upp en läkare för att verkligen få svart på vitt, om det är någon fara eller inte.
Ditt agerande anser jag var rätt, är man dum nog att råna någon så bör man stå för konsekvenserna!
Åh vad du är efterbliven.
På vilket sätt har mångkulturen i Sverige bdiragit till kommunism? Snälla jag som i sittande stund studerar mikro och makroekonomi på universitetsnivå känner mig oerhört vilsen och behöver en förklaring av en 94a!
Seriöst, lås denna tråden nu!
dom lär inte gå till polisen snarare leta efter dig haha :P men och går du till polisen åker kanske du dit istället :( gå bara till en doktor säg att du ramlade eller nått :D
Ägda :D
Sveriges rättssystem är bra sjukt så akta dig.
Jag vet en karl som äger ett par bostäder. Var en liten prick som fick för sig att göra inbrott och lyckades men när han väl skulle ta sig ur så halka han och bröt armen. Inte var det fastighetsägaren som fick upprättelse utan han som försökte gjorde inbrottet. Grabben fick skadestånd på bra många tusen.
Jag säger att ser du dom igen så ger du dom "mera" så att säga. Sätta negrerna på plats men var vaksam. Såna där "kreatur" brukar ju ha homies i bakfickan.
om du hade dödat de så hade du aldrig mera fått problem med dem