Läs mitt pm !
Utskriftsvy
Läs mitt pm !
Sp:et sålt. Pengarna betalades in idag så röret skickas snarast så det är definitivt sålt.
Bump förresten. :huhu:
Några drev?
Ett nytt rör tillagt och även en derbi ram. :)
Har var det dåligt med köpare! Bump då ja! För övrigt så säljer jag antagligen inte veven, förutom om jag får ett väldigt bra bud. ;)
tjenare har du membranet kvar?
har en polare som är intresserad av mhr röret ! har du adapter till am6 ? vet du om det passar MRX ?
vad skall du ha för membranet?
100?mer?
Kanske pyttelite mer men jag vill bara ha bort det. Du får adda msn eller så. [email protected]
När du addar får du gärna säga vad du vill köpa då lilla jag har dåligt minne :whistle:
Du kan itne möjligt viss vara så snäll att du säljer dina styrelager i ramen. för en 50lapp till mig eller något?:)
har du någon am6 tändning med ostrypt cdi:)
Köp nu era jävlar! :evilmad:
Skulle nog med alla säkerhet våga säga bump nu? :(
Får väll bumpa nu!
Nej de får du inte.
Vad ska du ha för replica röret?
Säljer nu även mitt nya prorace till am6(5/7 med :whistle:)/derbi!
Jaså, ingen som är intresserad?
Bump.
Nu är det en väldigt sur webbe som bumpar!
Hallå, kanske är intresserad av pr röret!
Kan du ge mig en pris riktning?
Proracet sålt!