Skickade PM till beckvall och frågade ifall han kunde ta bort örebro trådarna så det inte blir så rörigt...
ABK, kan du ta bort den andra örebro tråden så det inte blir så rörigt här på mnf? Hade vart guld!
Utskriftsvy
fan :(.. vet i fan om jag kan den 11 juni.. maj blir bättre..
tar studenten i samma veva som 11 juni
Beroende lite på datum osv men jag + några i teamet kanske kommer :)
Men du äre ju inte kanske engert ;) Då ska du ju komma, för Gurkiz ska ju ;)
ta det någon helg i maj isället.. då har absolut ingen hunnit åka iväg.. och verkar nästan som många kommer..
så hoppas du fixar det ganska seriöst då folk från stockholm kommer osv :)
Då får vi hoppas han är snäll då ! ;)
1. vongyllis
2. HilmeR
3. Ktm_danielsson
4. Ajonson + polare
5. abk + Gurkiz + Jade + Michél (kanske) + Engert (kanske) <- Vi dyker upp om det blir typ precis i början av sommarlovet, 11 juni blir bra dvs. :)
6. Zer0x + polare :)
7.
Sådär, jag har pratar med en hel del, och vi har kommit fram till att det blir 11 Juni, som var det troligaste datumet vi spekulerade på..
Så alla gör er redo för Örebros bästa meet på länge 11 juni!! (Ska försöka iaf :rolling:)
Spikat och klart fyll på listan nu! :D
bring up this post!
1. vongyllis
2. HilmeR
3. Ktm_danielsson
4. Ajonson + polare
5. abk + Gurkiz + Jade + Michél (kanske) + Engert (kanske) <- Vi dyker upp om det blir typ precis i början av sommarlovet, 11 juni blir bra dvs.
6. Zer0x + polare
7.sachs_åkarN :)
Undrar bara hur lång tid moppe meetet är och hur lång tid cruisen är eftersom jag inte kommer vara med i race eller stunting.
Svårt att svara på då man aldrig kan vara 100% på hur många som kommer/ställer upp i race osv. Men tänkte dra igång racen vid sisådär 1500 eller något. Så vi är väl redo för cruise innan 6 iaf. Cruisen varar väl en stund, vi är några stycken som tänkt fortsätta åka runt efter meetet är slut(och cruisen) ifall du är sugen på sånt.
Men som sagt, inget är 100%, och cruise-rutten är ej bestämd än.
Edit : Missade att uppdatera på mnf!
Styling tävling!
Det kommer att vara en tävling på meetet.
Det är en avgift på minst 20kr för att delta, men man får lägga mer om man vill (kommer till varför..?.. snart).
Alla pengar som folk betalt går som första pris till vinnaren helt enkelt!
Och alla på meetet FÅR lägga till pengar om dom vill, men alla som tävlar måste betala en avgift på minst 20kr.
Vinnaren utses efter hur fräsch, fin och unik din moped är!
Vinnaren får alltså prispengar + äran "Örebromeet snyggaste moped 2011"
(Röstning kanske sker, ej bestämt)
1. vongyllis
2. HilmeR
3. Ktm_danielsson
4. Ajonson + polare
5. abk + Gurkiz + Jade + Michél (kanske) + Engert (kanske) <- Vi dyker upp om det blir typ precis i början av sommarlovet, 11 juni blir bra dvs.
6. Zer0x + polare
7.sachs_åkarN :)
8.Chrillzen (Om jag hittar nån att åka med.)
Ny fräsch info uppe! Delta på Facebook också!
//Crew
Jag kommer :)
Själv vet jag inte ens vad jag kommer ha för moped då, men vi får väl se den 11 Juni :D
Bump
Har fått ett flertal frågor om vart detta ligger/ev. oklarheter, om ni inte hittar trots vägbeskrivning, åk till svampen så blir ni hämtade!
Edit : Diplom för race i varje klass kommer delas ut till vinnaren, ifall det tillkommer mer priser är ännu oklart.
ja kommer och rejsar / ställer ut så länge ingen snut dyker upp:)
Härligt, än så länge planeras meetet inte vara lagligt, men låter det vara osagt tills vi har frågat farbror blå :)
Sen har vi i stort sett aldrig ens fått besök av polisen, platsen ligger ju rätt avlägset och dom som vistas (jobbar) där slutar 14:00 eller 15:00 :)
lägg upp karta på exakt ställe :)
edit: hade visst en karta :)
Typ en liten karta på sista biten (som oftast är den biten folk inte hittar) och förslag på vägval för bil+släp respektive moped upplagt i slutet av första inlägget. Vägen vi kör på heter Skjutbanevägen ifall ni ska fixa vägbeskrivning på Eniro.se
Bump -
Är det några som ska ställa upp i stylingtävlingen där man kan vinna prispengar som första pris?
För att fräscha upp minnet så kommer vi som sagt ha en tävling där du får ställa ut din moped mot en avgift på minst 20kr (mynt accepteras ej) men man får lägga in så mycket man vill, det ökar ju bara prispengarna.
Sen kommer vi i crew+funktionärer utse dom 3 finaste mopederna (enbart den snyggaste vinner något utöver äran).
Bara 3 veckor kvar nu!
Glöm inte att hålla er updaterade på Facebook sidan, där är det mer livat!
Härligt, och som sagt är det minst 20kr i deltagningsavgift. Och vi i crew tar inte några pengar utan samlar ihop från alla deltagande + dom som är villiga att bidra och allt går till första platsen :) Kan ju bli allt från 20kr till flera hundra kanske till och med upp emot tusen :)
hur blir det nu ?.