Det man kan göra är att återinföra ansökningssystemet på Moppenet igen. På så sätt sålla agnarna ifrån vetet. Då slipper vi många oseriösa!
Utskriftsvy
150 meter!
Eller så va man sneaky och hade världens tur och råka ansöka i ''hålet'' 2005 när ansökningsgrejen var nere så man fick ett konto direkt.. :mohaha:
Jag ställde också mongofrågor om effektrör till Derbi etc, och blev totalt avhyvlad av Pyrro!
MEN, det är inte de jag tycker är tråkigt, för så SKA Moppenet vara tycker jag. Annars lär man sig ju inget? Alla är barn i början och det tog inte lång tid för mig att lära mig och sen var det jag som satt och svarade på de nya medlemmarnas frågor. Så tycker jag ett forum av denna typen skall fungera.
Det jag tycker är tråkigt är att somliga medlemmar, i tex. Övrigt, tar varje chans dem får att klanka ner på någon som skrivit nått. Spelar ingen roll vad det är, folk letar bara fel, nått som sticker ut som man kan få skriva ''HAHA är du tappad eller?!! Såhär är det..'' typ, för att sedan få hejjarop som ''Hahaha faan va kung du är!'' ''+1'', ''Word :cool:'' osv osv.. och personen känner sig då nöjd, cool och bekräftad bakom sin datorskärm! Yeay liksom.. :bla:
De va sånt som gick till överdrift och sänkte förra forumet fullständigt tycker jag, hade varit bra om moderatorer osv tog i med hårdhandskarna innan problemet blir för stort! :)
hela dagens "forum besökar attityd" bara sprutar av jag-vill-vara-bäst-och-synas attityd, precis som dagens 15åringar är på stan. är det inte fräckasts mobil, så är det fetaste kepsen osv. här smutskastas det precis lika mycket.
avundsjuka, hat, eller att folk ser ner på andra.
de va bättre förr haha
Jag måste hålla med er. Jag kommer inte ihåg om jag var tvungen att göra det men jag tycker att allting ärligt talat var så sjukt mycket bättre på gamla forumet. Sen det nya kom (även nya årskullar) så har forumet verkligen gått ner sig. Är trött på att hälften av alla tråden slutar med att där är 10-15 inlägg där folk bråkar och sen låses tråden och ingen kan ha roligt att skriva i den.
Om du tycker en tråd är onödigt så skit i den. Pm:a en mod om det och sluta skräpa ner? :(
//Webbe
har inte läst igenom allt men det var detta som bidrog till att jag "lämmnade" detta forum, fast då var det massa 15 åringar som avgudade Jimmie Åkesson...
det var ett exempel på hur generellt sett dagens ungdom den sk youtube-generationen är bortskämda och bara sparkar utåt för att vara något. ni inser det inte själva, men vi födda på 80talet märker det så väl. nu var det inte personligt självklart, men det blir bara värre o värre. precis som ni här på forumet börjar klaga på att 96orna dyker upp
Knappt så man vågar uttala sig om vad man gillar eller ogillar här längre har jag märkt, utan att någon ska trycka ner en för det.
håller med TS till 110%! Blivit sån negativ aura här inne.
Sen tkr jag ni ska införa ansökningssystem hit
Helt sannslöst. Här startar jag en tråd där jag vill att vi ska försöka höja stämningen ett snäpp, men istället så tror jag ta mig fan att den har blivit sämre.
Det låter nästan så när man läser i denna tråden iaf...
Ingen som förstår att vi förlorar medlemmar pga detta?
Nu får ni skärpa er för annars kommer detta forumet gå helt i graven!
säger bara en sak allting var MYCKET fetare på det riktiga moppenet
föresten vad hände med garagoe eller vad det döptes om till?
Alla ska ju tycka likadant. Riktiga sossefasoner här inne.
förklara så jag förstår så kan vi småbråka lite som alla andra här
Man måste vara snäll, jag skänker pengar till Friends för att hjälpa till att stoppa mobbning :) .
Var det inte vdn på friends som rymde med alla pengarna för ett tag sedan? :)
Men jag håller med. Det är lite lekstuga här på forumet. Det är helt klart lättare att vara tuff bakom datorn ;)