Då kan ju du som bara startar en omröstning göra om allt sen då? Inte direkt lite jobb.
Utskriftsvy
Då kan ju du som bara startar en omröstning göra om allt sen då? Inte direkt lite jobb.
Vore kul med ny design, eller att man får välja själv vilken design man vill ha som på vissa andra forum. Vore även soft med en startsida där det finns lite intervjuer med mnf'are och lite smått och gott, som på tsr. :)
Vad som än händer, ändra inte designen! Nya funktioner funkar men inte färgerna/designen.
Sveriges flagga är gul och blå, moppenets färger är blå och vit. Det står fast enligt mig!
EDIT: Att t.ex visa populäraste mopparna skulle vara najs, det är ett bra förslag som jag såg någon ta upp förut! :)
Men för i helvete.. gör er jävla anarki då!
Ändras färgerna är det mitt sista inlogg här!
Vill ni ha nya färger? Nya funktioner?
Dra då till det förbannade garagego!
Det var 100 tals på gamla MNF som sa detsamma och ca 50% utav dom är här ändå.
Så det där vet jag inte om jag ska tro på så värst mycket :)
Men det händer antagligen ändå inget om inte "yoghurt" får för sig och ändra då det är han som har tillgång till det.
Selander: " har ni ingen lampa i sovrummet så ni måste ha moppenet uppe för att det ska lysa upp? Fan man blir ju bländad när man går in på sidan "
Skulle blivit as najs om de såg ut som hast garage bild:P
Men vi borde ju skaffa en framsida. Blir mkt trevligare då man loggar in osv..)
Klippte ihop något lite snabbt, men du menar något sånt här? :)
Man skriver in liksom moppenet.nu så kommer man dit. Men sen kan man ju lägga upp så galleri bilder och sånt snurrar runt lite, men jag gjorde något snabbt :)
Low res:
http://forumbilder.se/images/bd82011113826a0fa.jpg
High res:
Designe är för töser.
fyfan tycker vi ska ha som i garagego
tummen upp till yellowtale som har gjort ett sådant bra forum. kunde inte bli bättre!
Vad är Selander för fucko nu då?
Vad nöjd att detta finns, och gnäll inte över det som inte finns.
När du vinklar frågan så som du gör så kan man ju inte göra något annat än svara ja. :)
Ska forumet förändras till ett bättre?
Självklart! Det är det vi gör ju :)
Verkar som det är kört med ny design.. Men hast bild var helt klart godkänd, men varför inte ha lite mer tsr design då..? :)