Någon som såg Old Firm derbyt? :D fotbollsgodis på högsta nivå!
Utskriftsvy
Någon som såg Old Firm derbyt? :D fotbollsgodis på högsta nivå!
Jag skulle sett det om jag inte varit borta på släktträff.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8598701.ab
Blir anmäld för något han har rätt i? Det är ganska sjukt..
De ligger väl i Div. 2 i fotbollen va? Dock har de ju ett damfotbollslag i högsta serien men det är ju inte fotboll..
http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE
Jag vet att de finns fler fotbollsnerver hos flera av folket här inne och i morgon drar det igång igen ! Vi (IFK Göteborg) möter bonnestaden Örebro och tippar på ett svagt 2-1 till götet i premiären !
Vinst i allsvenskan tror jag på Elfsborg,Helsingborg eller Örebro
Jag själv är inte insatt i fotboll så mycket längre. Men jag gick i Bk häcken mellan 7-14 års ålder, allså börja när jag va 7, sluta när jag va 14. Tränarna var kassa och jag själv tröttnade, Har nog spelat alla positioner haha.
Men jag bor ca 500m från Bk häckens hemma arena, så 500m till mitt närmaste årskort :)
Vi har häcken away i 2a matchen ! 09 blev de min dyraste bortamatch då jag åkte på 1200 kr i böter för jag inte hade spårvagnskort.
Jo men ni startar med ett derby (?) och de e ju en annan känsla för båda lagen är taggade till 1000 och allt kan hända !
Gais ligger under med 2-0 mot norrköping, YEZ
Funderar på om jag ska börja spela igen :rolling:
0-0 är väl acceptabelt för mitt HBK? :rolling:
16:e börjar Division 1. Då börjar återtåget mot finrummet igen.
Åh, framåt Rö'blått allez!
Idag gäller det, förlorar vi, AVGÅ jonas! Men tror på vinst med 2-1 till Göteborg! KROSSA Helsingborg!
Äsch vad är det för skit lag ni håller på grabbar, kom igen! :)
Säger bara en sak..
Häcken IFK 3-1 fan vad vacker!
Även fast det va någon vecka sen :wub:
Förlorar IFK Göteborg ikväll så tror jag att Jonas Olsson får lämna som ansvarig över A-truppen. Ryktena säger att Lars Lagerbäck skall vara påväg in. Haha säger jag, det lär inte bli bättre med Lasse Lager - han är ju Sveriges sämsta tränare.
Det är skönt att gotta sig i IFK's bekymmer.
Förlust idag för mitt älskade svartvitt, det är förjävligt, dom spelade ju skit kasst! :sad:
Och mot Gefle också, vilka i helvete är dom?! Jaja, 1 förlust på hyllan hindrar inte ÖSK från guldet :wub:
Nu får de vara nog ! Jonas Olsson din ************************************* finns fan inga ord hur kass du är ! Ta aldrig på dig en kostym igen på en match och tro att du är "Top Boy", Avgå GENAST annars finns ju en risk att någon på Göteborgs gator kommer göra något dumt mot dig och de är du nästan värd (Jag tar ingen ställning till att vara med att typ "bomba" hans hus eller ngt..) Men nu säger jag de rakt ut, fitthorbögunge AVGÅ!
Lagerbäck vill vi inte heller ha.. kasta honom te Afrika
Någon mer än jag som taggar derbyt på måndag, ett fullsatt blåvitt gamla ullevi ! Änglarna<3
SCUDETTO INC! Milanista YEEEEEAH
Zlatan sätter det avgörande målet.
Vilka vinner cl finalen ? ;) UNITED <3
Derbi på måndag va fan! FORZA BLÅVITT!