Jaa den är ju söt :wub:
Utskriftsvy
byta mot en beta rr 03
hihi har inte legat i för försäljning direkt och den har inte vart uppe på blocket nångång :P
:wub:
tyvärr är bara ute efter pengar :)
eventuellt mot en Aerox motor med upper mid/hyper saker på plus pengar
4k? :P
Du fick ett bud iaf :D
Haha :)
köp
byte mot lilla menyn? kan bjuda på en större dricka om du skickat den till gbg :)
http://www.blocket.se/alvsborg/Piggi....htm?ca=16&w=1 sugen på ett byte?
Tjena vigge, ser att det går bra för dig här :) många som nappar ! hoppas du får en god jul ! puss :wub:
bumpps
bumpss
bumps
Intresserad av ett byte mot min Peugeot Ludix?
http://www.blocket.se/goteborg/Peuge...=15&w=1&last=1
Inga byten :)
sälj den i delar? haha :)
har en piaggio typhoon.intresserad?
Om det är byte som gäller , så ska DIN hoj vara utrustad med nyare hyper saker.
tjena har en ludix stunt me 70 cc & grejer
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...r-att-säljas-!!!!!!!
ooch bor i lkpg (östergötlnd) har en speedfight 2 LC , med ny förstärkt vev i , original cylle me ny kolv , ny variator , polerad v kåpa med kick, lazer xpro avgas system , sport filter ,
Styling
*alla originalkåpor lackade i äkta kawasaki grön )värde 8000 kr
durkplåt fotplattor + skjuts plattor (värde 1000)
sen somsagt röret xpro chrome (1799)
underkåpa med kawasaki original lack med) (600)
variator multi (600)
höjnings sats ssp (250)
nya däck på
har nudebar liggandes hemma i chrome som kan söttas på (downhill str8 , värde 700 me stam & styre)
Tonat baklyse, sen mer saker ja itne kan komma ihåg , startar ALLTID första kicken !
ska fixa bild , ser ut typ såhär http://www.moppenet.nu/showthread.ph...Devil?p=104061 fast mkt mkt finare ,lacken e grym + den e vattenkyld me skiva bak ,
om du är intresserad kan du slå en pling
0768966718 går i skolan till 2 varje dag ,
intresserad av byte ?, skulle kunna lägga in en slant emellan om du vill byta ngn av mopederna
Inga byten ? Förutom om du inte hade en värre motor ? :)
kan du komma till gbg? :huhu:
bumps
byta mot 1 peugeot vivacity och en piaggio typhoon?
peugeoten går bra men piaggion drar tjuvluft typ.
kan slänga med en 14tums tv om du vill :P
byta mot en honda cr 89cc? går som ett troll
Nejtack , pengar som gäller. Eventuellt en Roxx hajper engine !
10lax , hämta dirr går bra o rent :)
Byta mot min Aerox? Kom igen! Kolla min säljes tråd! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...Aerox-30-moppe.
byta mot min? :)
vet att du sagt inga byten osv. Men man kan ju fråga :D
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...01-S%C3%84LJES!!
Har redan aerox och ska köpa bil/fälgar för pengarna , pengar som gäller.
det går inte så bra för dig:mohaha:
Skulle kunna tänka mig att köpa den om jag skulle bo vid ditt område :)
Fattar varför ingen vill köpa den, den ser ju nice ut :beer: