Köpte en motor av Shöwtek här på forumet. Allting gick snabbt och smidigt en bra affär tycker jag! :)
Utskriftsvy
Köpte en motor av Shöwtek här på forumet. Allting gick snabbt och smidigt en bra affär tycker jag! :)
Sålde en mt5a som skulle va laglig vilket förvisso ramen verkar vara(dvs inte stöldanmäld) men det går inte kolla upp motornumret då minst 4 tecken har slipats bort med en planfil och ett femte tecken har modifierats alternativt lagts till i efterhand.
Inte ok med ett sådant motornummer när säljaren säger att mopeden är ärlig.
Jonas - http://www.moppenet.nu/member.php/3117-jonas
[email protected]
Uppdaterat !
ReDoZz är en bra jävel att göra affärer med! :) Allt va i fint skick (om inte bättre) + fick med massa gratis grejor! :wub:
Stort plus till bravellis som sålde ett MHR supermoto rör till mig. En bra och billig affär där jag fick all info om röret, ingenting undanhölls och vi kom fram till ett pris som båda var nöjda med. :)
EDIT as hell! Förutom själva grejen med att det var ett replica rör.
Ett stort plus till Phille som sålde ett Conti CRX membran till mig, han skickade så betalade jag när jag fått det, men skicket var inte riktigt som jag hade tänkt mig, men vi kom överens om ett annat pris, så han är en bra säljare!
Bra paketerat var det med.:)
Jag är borta några dagar och ser det här?! Vafalls är det här för skit?!
Isaxon är en billig pojke också
Tänkte bara meddela att jag precis gjort en affär med Z3BBE och det var inga problem alls! Fina varor och snabb affär! Så han är värd ett plus i listan ;)
Rekomenderar Sk0gis! :) Allt gick snabbt och bra:D
Ja, får ta bort bravellis. Nu i efterhand när jag kollade på röret insåg jag att det var ett replica rör. Drog iväg ett sms och helt plötslig hade det varit ett replica hela tiden. Så nu sitter jag och har köpt ett småskabbigt MHR replica rör till am6 för 1000 spänn+en hel del frakt. Am6 visste jag om men för fan, ett replica? Aja vad jag vill säga är att jag inte är nöjd med affären. Sitter med honom på sms och han vägrar ge sig, försöker komma upp med en deal så att ingen blivit lurad menmen. Får skylla mig själv som inte såg det direkt att det var ett replica rör säger han, antar att han har rätt?
Jo, men dessvärre har han inte allt för stor kunskap om det röret. Vi talades just vid över telefon och han hade endast fått informationen från personen han köpte mopeden av så det beror inte på att han försöker lura mig. Tror som sagt att det beror på okunskap inom just det området. :)
Även om det var klantigt så tror jag att det kommer lösa sig då han verkar vilja göra upp det "fair and square".
Jag ville bara säga att det bara var ett missförstånd, vi har nu rätt upp allting och kommit överrens om ett bra pris. Så han är en väldigt bra säljare trots allt, han var bara felinformerat av den förra ägaren av röret och så. Jag är nöjd nu och han också så glöm allt dumt jag sa. :)
+ på ILo_ gurra för smidig affär på röret:)
+ på Bca_hypermannen, för bra och smidig affär.
Vet inte om jag ska "ropa hej förens jag är över bäcken" men jag har gjort en affär nu med Sk0gis och jag skulle våga säga att jag är nöjd med priset och att han skickade väldigt snabbt. Han var även trevlig nog att skicka med en massa "skräp" gratis som jag behövde till hojen. Får hoppas på skicket men då jag gjort affär med honom innan så bör det vara det. :)
+1 till bratwuurst för en bra och smidig affär
+1 till Racingtobbe för en bra affär, block,vev,variator,transmission,koppling för dryga 250 kr :)
jaha den fick inte va kvar.
lägg en negativ på emil123.
Du kan lägga ett till + på Phille från mig , fick grejer för bra pris , det var i utlovat skick och han skickade det väldigt snabbt! :)
sätt + på Viking för smidiga affärer, fixar vad han lovar ;)
pipaZ- bra affär.
+1 lennart bra affär
+1 på Theman! smidig och snabb affär
men jag då?
+1 på micke i dicket för en sjukt fin sadel :wub: