Ursprungligen postat av
simp
Vad ni leker sköna, fattar inte haha.
t.ex. Ni pillar på mopeder, stylar, trimmar etc. I dagens samhälle, iallafall där jag bott/varit så är dom personerna klassade som no lifers, geeks, and so on, tror ni fattar poängen. Så ni behöver inte klanka ner på folk bara för att dom inte bloggar om erat intresse.
ni kan säga nopp blogg e inget för mig, och din blogg intresserar inte mig för fem öre. Behöver inte glida in o leka ken ring o spela häftiga.
Kalla mig vad ni vill haha ;)