Hon är aldrig där nu :O Eller jo, ibland men ofta stressad och upptagen. Jädrans tjejer :D
Utskriftsvy
Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
Kollat även på ett par filmer.
Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov:wub:
jo,Studiebidraget får jag. Har 23% giltig frånvaro låtsat vara "sjuk"] 17% ogiltig. :wub:
Ska till skolan imorn och ska snacka med lärare och sånt skit om att få vara hemma till efter sommarlovet.(då får jag inget studiebidrag) Då det känns inte som någon mening att vara där och bara sitta på ett stol och väntar på att man ska sluta... Då jag ska börja på ny linje:P
Meckat moppe hela dan! Med polare bland annat Robe, Pansarvangen, Nyxone, Robinragg Horskawww@Mnf hemma hos korren :D! Awesome day :D Tack allihopa !
Va på skiva igår så var bakis idag, gick upp å tänkte gå till skolan men kom fram till att det inte va värt det så gick å la mig i soffan. Sov till runt halv fyra för att sen lira data tills jag drog å tränade vid 8 :)
Inleder dagen med att dricka lite julöl som aldrig dracks upp förut!
Gick upp 7.15 och åt en skål flingor, nu sitter jag här vid datorn och ska snart dra mig till skolan och göra NO prov, kul
Ledig idag, så nu blire ut och rensa i garaget igen och kanske trycka på nya fälgarna på taunusen ;) Dom är ju stört gölliga iaf ^^ Aja, ut och ta en cigg nu och börja :D
Dagens schema:
08:00 ringer klockan.
08.40 slår jag på tv'n och går upp åh käkar lite.
08:50 lägger mig i sängen och kollar på de sista med "Vakna med the voice"
09:05 hoppar in i duschen, fixar frillan, borstar tänderna osv.
09:35 tar väskan åh hoppar in i bilen och kör till skolan
09:50 börjar lektionen
10:40 drar vi åh käkar lunch
10:50 hoppar jag in i bilen och drar hemåt
11:10 slår man på datorn och nu sitter man här!
Kommer med resten av dagen senare! Pusspuss
Ingen skola idag, dvs HoN so far.
polerat hela minarelli motorn :P
Är i skolan, har bygglektion hela dagen. Snart: Kafferast!
Vaknade vid typ 07:40 och satte mig vid datan, Tänkte att jag inte pallar skolan idag så satt hemma till 9 när jag börjar och då kommer på "FAN JAG HAR PRAO IDAG!!!!" Så skyndade mig som fan till praoen där man har suttit o druckit cola o lirat cs :D
EDIT: Kolla tiden jag skrev de på 14:47=laat vilket jag var imorse ;)
Har haft bygglektion hela dagen, har fogat allt kakel och klinker jag la klart igår. Efter skolan fikade jag(:shy:) med min kusin, och nu sitter jag här och lyssnar på musik. :)
Blivit något förbannad på moppen och blivit något förkyld...
Fortsätter min dag då.
Åkte till skolan och hade några tråkiga lektioner. Sen NO prov som gick hyfsat bra faktiskt!
Efter skolan så åkte jag och några polare till cykelkraft där dem var griniga som vanligt.
Efter det åker vi hem till mig och jag hjälper en tjejkompis ta av variatorringen på sin splitternya aerox. (Kändes lite läskigt :ninja:)
Sen skjutsade jag hem en polare och nu sitter jag här och är hungrig och skittrött :)
Pillat klart brors lilla minimotocross :)
Åkt srt-10 ida :wub:
vilat vilat vilat fan hatar att vara sjuk :sad1:
Drog iväg me moppen å tanka på morgonen, slutade me att jag kom 1 timme försent pga av att moppen va fulltankad å tog en "liten" sväng då...
Fick skäll i skolan, men pissa på dom!
Åkte hem efter tråkdagen.
Sov en timme, fixxade till fotkåpan så att den blev helt svart igen inte grå...
Gjort äckelpäckelläxa... osv
Gick upp 07:20, drog te skolan med pappa och hade möte med rektorn..., är i skolan hela dan till 15:25 sen drog jag hem, la en kabel sen kom farsan vi drog ut och fixa lite med hans bil sen ner och tankade med moppen sen drog jag till en kompis och hjälpte han med en grej på datorn, sen åkte jag lite. Sen hem och käkade och nu sitter jag här :)
Btw
När när jag står still med moppen och varvar lite med den så kommer ett skrammel från cyllen när den börjar gå ner i varv ? är det kolven så börjar bli kass ?:whops:
var där i onsdas, 2 små pojkar med derbis var där, den ena stod o glodde på monster hjälmen tills han utbrast kolla monster hjälmen fett COOL !!!!
tjockisen i kassan bara stirra som om dom vore idioter haha
Fan glömde skriva igår :( Men hade nationella i engenska men kom 2 timmar! försent :( Men efter 15 min så var man ju ikapp dom andra :wub: Idag har jag vaknat och nu sitter jag här :D Blir nog fler updates under dagen då jag ska köpa neos idag ;)
Vaknade nyss, sovit AS GOTT! Blir snart iväg och köpa en Hks dumpventil :wub: Sen en långtur me mopparna med några kompisar! ;D
tittade precis på f1-kvalet från malaysia, sjukt spännande :)