Låter högst intressant! PM!
Jag hade hämtat den om jag inte bodde så förjävla långt från dig :d
tApAtAlKd~
Härregud, den är ju nästan gratis, hämta bort nu då! :O
Byten mot ev. trim/delar till vivacity är intressant. Byten mot andra saker (inte halva mopeder/fiddys) är också intressant.
Om inte annat får den som är först hit hämta den i befintligt skick (ram för sig, motor för sig, lite lösa motordelar) för 500 riksdaler.
Om ni säljer allt i delar får ni lätt tre gånger pengarna, kööööööööööp!
Edit : Eftersom inte en jävel värkar förstå att det här är typ årets kap så lägger jag upp en bild på NÅGRA av sakerna som medföljer, det finns alltså MER.. :whops:
http://img607.imageshack.us/img607/112/20110414279.jpg
vart i örebro bor du?
Mitt i smeten, men mopeden står på väster ungefär vid Karl Johan skolan.
Hämtas innan sista veckan i Juni för 500kr inkl ALLA delar!!! Mopeden är just nu ett rullande chassi (vev sitter i blocket) med styre,sadel osv.
Som sagt hämta den för 500kr innan sista veckan i Juni då jag ska resa utomlands och hade suttit fint med lite ölpengar :)
Synd att du bor förjävla långt bort:sad1:
500 svenska riksdaler? :)
ska höra med en polare om vi kan ta a-traktorn till biltema så köper ja den där isf
Bara att komma när det passar, och 500 då är det prutat och klart för bara delarna är lätt värda över 2000 om man säljer i delar, om inte mycket mer.
Som sagt så KAN småsaker fattas, jag vet inte jag bytte till mig den i april, satte på motorblocket på ramen och bakhjul på blocket så den gick att rulla sen har den stått.
Men eftersom någon den KAN fattas (inga stora motordelar dock) så tycker jag 500 är ett okej pris ändå även om något saknas förutom den skurna kolven och cylinder.
tjena, finns den kvar?
Säljes nu i delar eller 500kr för mopeden+kåpor och alla motordelar till den.
hämtar den
2000
lägg upp en bild. min kompis kanske e intresserad. han vill ha stunt.
Såld