oh jävlar vart någon skadad?
Innan du synkar ipoden så högerklicka på den i listan och tryck på "Transfer purchases" då för den över alla apps och dom hamnar i itunes (även fast dom är crackade). Sedan under Apps fliken på ipoden så ska "Sync apps" och "Automatically sync new apps" vara i bockade. Är appsen inte i bockade i listan där så förs dom inte över på ipoden/iphonen.
Har precis beställt Iphone 4 och eftersom jag vill hålla den fin och i bra skick undrar jag över vilket skal som ni tycker är bäst! dvs lätt att ta upp ur fickan och som skyddar bra!
Rekomenderar detta ifrån Belkin, vet inte va de heter men där har du iaf en bild på det. Skyddar iPhonen bra och är extremt lätt att ta upp ur fickan.
http://tapa.tk/mu/51e38550-5e80-114c.jpg
[QUOTE=Hast;101833]Rekomenderar detta ifrån Belkin, vet inte va de heter men där har du iaf en bild på det. Skyddar iPhonen bra och är extremt lätt att ta upp ur fickan.QUOTE]
Vet du vart man kan beställa eller om de finns ngn markbutik där man kan köpa detta?
Jag hitta det, denna är de Belkin Shield Micra Case, kosta 289kr, känns rätt schysst utav Apple att jag fick de gratis även fast appen skulle inte funka längre när jag tanka ner den :huhu:
Tack så mkt för tipsen forsätt gärna komma med förslag, har trots allt 4 veckor på mig så!
Min polare har det. Akta dig bara, för det blir SJUKLIGT repigt. Räcker med att den dras mot en knapp på jeansen så har du en repa. Själv kör jag med Griffin Etch, tror jag det heter. Har även ett annat, som jag inte hittar, så kan inte säga namnet. Återkommer om jag hittar det :)
http://www.griffintechnology.com/pro...l-etch-iphone4
Någon som vet om det går att stänga av iphonen via datorn? (Mac) Vore bra då några apps hängde sig vid nedladdning och min power/off knapp är trasig :) snabba svar tack! Kan ju inte vara utan facebook :/
Kom på en sak, koppla ihop den till datan och återställ den? :)
FireFox 4 Beta 7 + Mac = Kärlek!
Tja!
Har haft med min macbook i cirka 2 månader och jag grymt nöjd med den. Men den sista veckan har jag märkt att styrplattan har blivit grymt seg att trycka på när man ska klicka på något. Jag har "touch" funktionen aktiverad på styrplattan men jag skulle vilja veta vad jag kan göra för att göra så att man inte behöver trycka så hårt för att klicka? Tacksam för snabba svar!
iTunes 10.1 har släppts!
Firmware 4.2 till iPhone bör släppas nästa vecka, dem har failat på airplanemode på iPaden så dem måste släppa en betaverision 2 = MER VÄNTAN
Hallå alla apple-freaks! ;D
Nu är det så att jag vill uppdatera min 3gs till ios4, och jag vill
veta de flesta nackdelar och fördelar med att uppdatera den.
(som ni tycker)
Tjenare.
Jag tror min Ipod har börjat flippa ur.
En dag när jag skulle ansluta till ett trådlöst nätverk så stängdes den bara ner, jag tänkte då att de kunde vara batterierna.
Sedan när jag försöker starta den igen kommer dedär batteriet fram och sedan stängs det ner igen.
Jag kommer hem och ansluter den via Usb till datorn.. Batteriet kommer fram samt Apple logan fast ingen anslutning alls till Itunes, den håller på och öppnar öpp Apple logan varje gång jag ansluter den och inget händer. Den laddas inte ett piss..
Någon som vet hur man ev. återställer ipoden utan itunes eller hur man annars gör?
Soft, nu har Snowbreeze släppt sin nya uppdatering till sitt jailbreakprogram!
Fördelarna med Snowbreeze är att man har mycket fler möjligheter.
Custom bootlogos och Recoverylogos (iPod Touch 2,3G iPhone 3G,3GS enbart)
Hacktivate och lite annat godis
(Rekommenderar denna för dem som fortfarande sitter och väntar på en "unlock" till 4.1 vilket inte kommer komma. Med andra ord, ni som sitter kvar på 4.0.1 kan nu uppdatera med snowbreeze (custom firmware) så uppdateras inte erat baseband vilket gör att man fortfarande kan låsa upp den med ultrasn0w fast man är på 4.1)
Kanske vart lite invecklat kom jag på, fråga om ni behöver hjälp
Tagga klockan 4 imorgon eftermiddag. Apple släpper nog på nåt stort!