Såg filmen "Juryn - A time to kill" med skolan igår, riktigt bra film faktiskt :O
SE FILMEN!
Utskriftsvy
Såg filmen "Juryn - A time to kill" med skolan igår, riktigt bra film faktiskt :O
SE FILMEN!
Såg Gökboet igår, (One Flew Over the Cuckoo's Nest) Otroligt bra, dock sorglig på slutet :(
Jag eftersöker en film vid namn Lawn dogs, ingen som har den hemma som kan tänka sig sälja denna? Kan inte hitta den mer än på Amazon.com vilket jag inte vill beställa från, tacksam för svar då jag verkligen är intresserad utav denna film :)
Säkra filmtips, dvs att de är så bra att det är värda att köpa. :)
Tacksam för svar :D
Såg precis Green Street Hooligan 2, fan vilken besvikelse jämfört med den första!
Trailer till Transformers: Dark Of The Moon är släppt. ÄNTLIGEN!!! :)
http://devour.com/video/transformers...-moon-trailer/
Såg The departed nu, den va rätt sjuk i mitt tycke, slutet iaf. Mycket bra film dock :)
såg the law abiding citizen för ett tag sen, precis min smak på film ;)
127 hours, grym!
Jag eftersöker en film vid namn Lawn dogs, ingen som har den hemma som kan tänka sig sälja denna? Kan inte hitta den mer än på Amazon.com vilket jag inte vill beställa från, tacksam för svar då jag verkligen är intresserad utav denna film. :)
Den här har ju vart ute ett tag nu oxå:)
http://www.youtube.com/watch?v=3H8bnKdf654
Drog precis ner "We Are Marshall", har höga förväntningar nu.
3bio besök är planerade i år:) Ganska lätt gissat vilka de är:P Nån som vet vilka tre filmer jag menar? :huhu:
Vet inte vad du gillar för filmer, men gissar på Fast Five, Pirates Of The Carribean 3D och Transformers 3? ^^
Edit.
Fick nyss in en drös med filmer till min lilla samling. Köpte in 25 filmer från praktiken som jag fått välja från lagret. Kommer köpa in ytterligare 25-50 stycken.
Några ur de som jag köpte för någon dag sedan var:
Long Weekend
The Dudeson
Inception
The Wolfman
Banliue 13: Ultimate
The Final Storm
Legion
The Exorcism of Emily Rose
Mr. Nobody
Gabriel
Osv.
Philip, vart praktiserar du och hur mycket köpte du den för?
Jaha.
Praktiserar på en filmbutik, därav att jag kan köpa så pass stora mängder. Får betala 20 kronor per film, oavsett ifall den är hyrd 10 gånger eller 0 gånger. Rätt fair deal tycker jag, speciellt med tanke på att vissa är i princip nya.
The Final Destination - är en riktigt bra film enligt mig :)
IMDb
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=XsL2c2HL0J4
(0:26 börjar riktiga trailern)
Hallå! Tittade på "I Spit On Your Grave" nyss och måste säga att jag tyckte den var sjukt bra :) Så rekommenderar den!
Fordon är trist.
Kan inte på rak hand säga någon speciell, men har några jag gillar som du kanske inte sett.
Harry Brown,
Largo Winch,
The Final Storm
Legion,
Gabriel,
127 Hours,
R,
I rymden finns inga känslor,
The Amityville Horror,
I come with the rain,
Lakeview Terrace,
Possesion,
The Shelter,
Identity,
Children of men,
Next.
Är några i alla fall. Du får se om det är någon du inte sett :)
Tycker de flesta skräckfilmer är dåliga nu för tiden, eller ja, de har alltid varit det mer eller mindre. Men en som du säkert har sett, men som faktiskt skrämde mig var Instängd. Både ettan och tvåan. Annars så dyker filmer upp som Guinea Pig-serien, August underground mordum, Cannibal Holocaust, nekromantik, Salo or the 120 Days of Sodom.
Men det är ju typ mer slasher/mondo än skräck :D