Njä det tvivlar jag på. Ska nog sälja moppen nu eftersom jag inte vill förlora lempet. DVS om jag kommer in på Tansport.
Utskriftsvy
jag pallade aldrig att **** med tusentals kort och massa polerade prylar:p men en vacker dag tänkte jag göra ett kollage här. har ju vkar alla gamla kort, men om du sätt bilder på typ orange/svarta eller svart/blå scootrar så var det nog vart mina, ofta rätt välvurpade:P har väl byggt kanske 11st runner hypers, 4st zippar varvar 2st äkta sp. och sedan massa nrgs, och skit. samt förra året lriade jag med en "malossi replica" DNA med full mhr setup
Ääh, är jag fortfarande.:huhu:
http://i55.tinypic.com/2dbrrxz.jpg
5/5 @ Simon :wub:
5/5
foooorza 3 snubben :huhu:
Findus: Känner igen väl tkr jag.. 4/5! :)
5/5
Från gamla tiden på moppenet.
Right back at you på båda! ;) 5/5!
Fan haru gjort av episka bilden Buddha? ;)
1/10
Ser dig lite här och där^^
4/5
3/5 :)
drac diver 3/5 har följt ditt projekt men inte sett dej så mycket mer:)
Rassespike 3/5 har följt ditt rieju projekt :) Men inte mycket mer
2/5, ser din neos avatar lite överallt. :)
4/5. Dig ser jag nästan överallt :D
4/5 tror du var rätt aktiv på förra forumet va? :d
4/5 på min vongyllis :wub: