Nyss hemkommen :) Härlig dag!
Utskriftsvy
Nyss hemkommen :) Härlig dag!
tack för en helt underbar dag :D ni som åkte efter mej från huddinge va helt perfekta stort + till er. även farsta och skogskyrkogården va bra :) FÖRUTOM NI TRE SOM KOM FRÅN FARSTA OCH BARA SKULLE FUCKO KÖR :@
bra att dom flesta från söderort kunde hålla något såndärnt lugnt när vi hade snuten i närheten :D
tyvärr så värmenöpp min gilera 4 gånger idag i stan så kunde ej ta med söderort till sveavägen men ni verkade klara er bra endå till frihamnen. på nästa träff bli det min SF istället.
VI SES DEN 28e :D
Ett stort tack till alla som dök upp, höll två och två i cruiset och följde reglerna på plats! Sjukt kul att se så många som dyker upp, jag ryste/rös vid tre tillfällen under cruiset, det första när jag var på väg ut ur Sergels Torg på väg mot Kungsgatan, när de sista inte hade åkt in i rondellen än. Det andra när jag vände mig om på Hamngatan på väg mot Sergels Torg, och såg folk nere vid svängen Birger Jarlsgatan/Hamngatan...
Det var SJUKT att se!
Vi spräckte vårt förra rekord @ 195 st @ Frihamnen Marathon 2010... Denna gången var vi 223 st på plats i Frihamnen samtidigt, jag hoppas att Marathon blir ännu större!
De som dök upp och betedde sig som inavlade skitungar är inte lika välkomna nästa gång, den här gången hade vi ändå ett snällt bemötande...
Vi hoppas att ni har överseende med att vi inte kunde köra racen som vanligt på grund av den trafik som kom från auktionsverket som finns i hamnen, vi ber om ursäkt för att det blev väldigt segt när vi väl var på plats, vi har identifierat allt som gick fel och vi kommer göra Marathon till en GRYM jävla träff! Den vill ni INTE missa!
Han som som hade den högljudda orangea moppen(bortskruvad ljuddämpare, han hade den i ryggsäcken) heter Kevin.. :)
Intressant att visa mopeder, läs hyper kan gå så dåligt
låt oss hoppas att marathonet blir lyckat med inget polistjafs inblandat :)
Ja cruiset från Sveavägen var helt okej.. Dock så skulle folk hålla på och tränga sig så då blev det 2, 1, 2, 1, 1, 2 etc så man fick byta plats lite då och då.. Och så den förbannade gubbjäveln i grön Volvo som svängde ut och prejade sig in i ledet när vi gjorde plats för att han skulle kunna byta till filen bredvid oss så att vi kunde få åka fritt.. Slutade med att 50 sura mopedister körde om honom vid första bästa tillfälle :D
Jag körde om rätt många när sidovagnsmotorcykeln stannade vid rödljuset och många stannade bakom honom också.
Står ju i reglerna att man inte ska stanna om resten av cruiset fortsätter förbi. Men dom flesta åkte efter mig tror jag.
Tjenare!
måste säga att de var kul att åka dit och köra lite, fan inte åkt moppe på månader/år.
Missade ju förra frihamnen eller när vi kom dit var det ingendär :( Jag vann iallafall ett vad som landade mig en meny hos dasys på 100kr.
Ser fram emot filmen och maraton!
Puuuwwwww2wwwwssss!!
:Justfan, glömde säga att de va inte lika kul påväg hem. fick stanna vid bergwaldhallen och göra rent förgasarn, stanna vid strandvägen, gå till slussen, göra rent förgasaren, göra rent förgasaren vid medborgarplatsen, göra rent förgasaren på skanstullsbron och sen kunde jag åka helavägen hem :wub:
kände mig inte så värst välkommen..
När kommer filmer / bilder upp :) ?