låg och svetsade på bilfan med polaren hela jävla dagen, fick ihop dreven i diffen och räddade den (lilla drevet hade exploderat sen sist vi diffade den men nu fyllde vi med järnskrot och massa jävla svetsfog) och fick ihop det så det funkade. tog från 9-15, och när vi va klara så tog vi 745an, opeln och min polares lillebror med kompis ut i skogen och lekte lite, och sen ska ju dom köra (14 och 15, 14åringen kör ritkigt bra men 15åringen har typ aldrig kört innan) så jag sätter mig i 745an och drar iväg med min polares lillebror, och min polare sätter sig i opeln med den andra. och han ska hänga på oss, kmr hundra meter sch sen sätter dom bilfan in i ett träd i ca. 50 så blir bara skrot kvar. så om ngn vill ha omega delar så finns det här!
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...21256701_n.jpg
hjulet sitter och berget som går inte rubba en millimeter, och sitter nog 15 cm längre bak än innan. så jävla surt när man jobbat hela dagen med bilfan :(
dock går motorn fortf runt på nått jävla vänster, så vill nån ha en pigg 2liters 4 så äre fritt fram ;D