Nej det är ju inte det, tack vare den underbara läraren vi fått som lär om oss ifrån början. Äsch, se fram emot Matte D, det är enklare än Matte C i mitt tycke
Utskriftsvy
Varit sjuk sen i torsdags... Och har 2prov jag måste göra den här veckan... Känns inte alls stressigt :S
Nationella prov på svenska! :(
Det har snöat ännu mer:ohno:
Mera snö och att jag har håltimma från 09:25 till 13:55, segt? Ohyes
Det blåser som fan här! Rena stormen...
Satt i bussen påväg till skolan och ca 150m från busshållplatsen kör bussen in i en bil som stannat framför en skyddsväg för att släppa över några fotgängare, tänkt gå jääävligt dåligt för fotgängarna eftersom bilen framför åkte ganska långt frammåt med hård kraft. + att man blev o gå ca 150m längre ti skolan
http://www.blocket.se/stockholm/BMV_....htm?ca=11&w=1
Bensinsnål diesel bil?
sant;)
Pizzgubbarna på ortens pizzeria glömde min vitlökssås så blev jättetorr Vesuvio till middag :(
Ont i foten efter att ha klivit på en skruv igår..
Ser lite mongo ut när jag går..:(
Satt framför en zigenare, hans unge och ungens kompis (alla zigenare om det nu spelar nån roll) på bussen hem och farsan till ungen berättade att han inte är som övriga zigenare. Han sa till sin unge: "visst har jag aldrig slagit dig? Bara dragit dig i håret nån gång men det har inte hänt ofta".
Då säger den andra ungen att hans farsa slagit honom under hela uppväxten, sparkat honom i magen och han har till och med fått en kökskniv riktad mot sig. Och den andra farsan utbrister med "oj oj oj inte kul" som att han inte brydde sig ett piss..
Verkar vara en liten annorlunda mentalitet hos vissa, dessutom snackade de på finska så det var nog bara jag som fattade vad de snackade om.
Har inte haft någon täcking alls idag på mobilen... Pga av denna jävla stormen som var inatt. Dom verka vara sega på att hitta felet 3:P
hitta ett kort på mig som är 8 år gammalt :O:O
http://www.skaratennis.se/Utomhus/utomhus.html
jag i mitten HAHA
hål på 3 timmar p.g.a inställda lektioner... kul
Riktig noob iaf :d Kolla min kommentar på hans rör :shy:
Ah okej :D'
Förövrigt så hände världens sjukaste grej här ute nyss. Våra grannar, som är inavlade och otroligt korkade bönder skulle elda upp lite virke de hade över. De började tända och tillslut hade elden spridit sig och bränt ner en av deras lador. Nyss stormade det hit ambulanser, poliser och brandbilar med blåljus. Var så jävla underhållande att titta på när de försökte bortförklara sig :wub:
Skillat! :D
Aa, fast ne :P
min fail var att jag drog på världens smäll när jag skulle gå ut med hunden :O nån jävel hade spolat vatten utanför dörren, som hade frysit. :( ajj.
såg en insändare i tidningen idag där en 17-åring hade skrivit in och var förbannad för att han blev nekad att köpa energidryck :doh: hahaha, mongon.
Haha. vafan...
Verka som dom brände ner den med egen vilja:O
http://www.blt.se/nyheter/karlshamn/...nd(2274865).gm
De kan vara rätt stränga ibland faktiskt. Var tvungen att senast häromdan, "köpa ut" energudryck åt en polare. :P Det roliga i det hela är ju att han både är längre än mig och ser flera år äldre ut, men ändå så kräver de legitimation av honom men inte av mig.
Själv så hade man en svenskauppsats till idag att lämna in. Tänkte skriva den tidigare idag och sedan skicka den på kvällskvisten, men hade tydligen inte pappret hemma... :doh:
Sen så har vi Historia A prov imorgon med. Synd att man varken hängt med på lektionerna eller pluggat bara.