Nu får ni lugna ner er grabbar, annars ser jag till att abk bannar era alla och raderar alla poster.
Utskriftsvy
Nu får ni lugna ner er grabbar, annars ser jag till att abk bannar era alla och raderar alla poster.
ska kanske få en sony X8 om jag vill (mamma ska ha abbonemange). det är en android mobil. men tänkte bara,
finns det många apps eller vad det heter? alltså typ spel osv som till iphones? :)
vad är egentligen skillnad mellan en iphone och en android mobil? förutom operativsystemet?
vilket är bättre och vilket finns det flest saker till? kostar saker?
är X8 snabb på internet? vad tycker ni om den?
lite mycke frågor men :D
Den frågan går ju inte att svara på då iPhone är en mobil och andriod är ett operativsystem.
Ja, det finns en del appar till andriod nu, appstore har ju mer, men andriod börjar lära sig.
Sen om X8 har snabbt internet beror ju till den största delen på uppkopplingen.
Det finns kanske 100000 - 120000 appar just nu, Angrybirds finns och det är gratis, dock rätt krävande spel.
skillnaden på dom är väl meny'n osv finns mycket.
vilken som är bättre? mellan iPhone och X8 då eller? isåfall iphone 3gs och 4. ja endel saker kostar, men finns mycket gratis.
om den är snabb beror ju helt på webbläsaren och internet, så svårt att svara på
angry birds finns ju som jul-makeover också :D sjukt sött :P
jag vet det buddha, iphone har ett eget operativ system :)
Okej vet att de är andra menyer osv men är det inte ungefär lika saker som finns till dom i stora drag?
okej men om vi säger typ en X8 jämfört med en X10 mini? vet att kameran är sämre i X8an.
men om vi skulle ha en X8, en X10 och Iphone 3G ex. på samma uppkoppling :)? är det något jätte skillnad? tänkte bara så man inte får vänta typ 20-30sek för att få upp en hemsida eller så på vårat internet här hemma som ligger på 10mbit..(eller va de heter:))
snart 1000 inlägg :ninja:
bara ett till
där satt den
Hittade en riktigt go låt som fastnat i huvudet nu :(
http://www.youtube.com/watch?v=O36f1p8QSaw
någon som vet om de går att köra med ATF olja i en mt5:a?:)
Android slår enligt mig iphone (vet att de är ett opperativsystem) då aps ofta är gratis samt att en iphone är onödigt dyr och överskattad imo. Samt android har större möjligheter för egenutveckling.
Och JA jag har en bättre telefon en Samsung galaxy S och jag älskar den :wub:
ingen vaken? :shy:
Då startar vi upp maskineriet
Jepp det gör vi. Inatt blir det hockey!
inatt blir de å sova :wub::wub:
Vilken match? NHL eller?
Har svintråkit, hjälP!?
Gå ut och lägg dig i snön och kolla på stjärnorna och tänk på apor i kavajer, brukar funka för mig1;)
Blackhawks - Wings
Najs, vilken kanal+
Ingen kanal vad jag vet, kanske på ESPN. Jag ska se den på ESPN Player.
TAgga sova snart?
Sängen hägrar, finns en morgondag också!!!!
Ha det gött, PUSS:huhu: