Ah, var tydligen det men fy fan vad kul det såg ut när polisen kom med blåljus och brandbilarna med sirener och hela köret :wub:
Juppen: 23e :D
Utskriftsvy
dagen fail är att de har höjt priserna på sibylla med 10 kr!!!!!! de e fan löjligt att en 90 gram burgare kostar 75 kr
Fan, att jag aldrig ska bli klar med läxorna i tid.. Engelska debatt imorn, tror ni jag har börjat? NEJ. :P
Ett fucko på TSR som tror att Gilera gjorde lite som dom ville, att dom satte EBS på några, sen am5/6, sen kanske d50bo..
Och så är de nån annan, en MOD! som tror att en snubbe inte har en Metrakitvev, fast de står 46 Metrakit på den, asså man undrar vad vissa tänker med ibland..
Att bussgodshelvetesfanskapen betalar ut 1,5k till fel konto:doh::mad:
I morrn ska de komma mellan 10-20 cm snö, blåsa upp till 15m/s och vara -5 grader :doh:
Jag som trodde våren var påväg :nooo:
Kom mera snö idag :( den som var helt borta i princip :(
Snö :(
Snö, en helt jävla inkompetent komun som inte kan ploga! Crashade på cykel på väg till skolan.... och sen 3 timmar lågt nationellt prov! sköööönt att man är ledig imorron :D
Förkyld, näsan är aldelles öm :( sen har det kommit 5 cm snö och har hört att det ska komma 20cm tills imorgon :sad:
Jävla snö, en äcklig Saab tvärnitade framför mig och mina bromsar bara gled så jag smiskade bilen lite me moppen, nya bromshandtagen gick av -.-
en bmw stod i en t-korsning med svagt uppåtlut, spann hejdlöst på bakhjulen så han kom ingenstans, vi körde om han på insidan och när vi kommit kanske 100m så stod han fortfarande kvar :P haha, så kan det gå om inte haspen är på.
Skulle haft en engelska debatt idag som jag inte blev klar med igår, så jag var inte i skolan idag och nu fick jag veta att jag ska göra den om 6(!) veckor :O Fail...
Dagens fail är helt klart att man just fick reda på att man fick G i datorkunskap för att jag missade ett prov.... Fått Vg eller Mvg på alla andra prov :(
Plockat av insuget på V70in, något svårare än på, tex dracen.:rolling:
Alla 08 som inte vill hålla sig till kanten när man kommer på vägarna...
Igår sa var det riktigt gött väder ute, solsken och bara lite snö på vägkanterna.
Gött tänkte jag, då drar jag ut och kör imorgon efter skolan.
Men sen när man vaknar dan efter så ligger det 10cm ny snö ute !:sad::sad1: