ensam hemma givetvis dunkar man satan då efter 5 sek åkte systemkameran i golvet... (låg på en högtalare) tur den landade på något mjukt
Utskriftsvy
ensam hemma givetvis dunkar man satan då efter 5 sek åkte systemkameran i golvet... (låg på en högtalare) tur den landade på något mjukt
Har nio lådor med godis & annat skit att sälja från skolans hejarklack.. Varför blev jag med nu igen..? Minns inte..
Behöver få ihop 10 lax fort som fan så kan ja uppfylla min dröm :(
"tema dag" (kolla film och lite) imorgon sen lov sjukt soft :D!
Edit : Oj dagens-win skulle det va i xD
Ohja! Nä, men köra Formel Renault 2.0
har fått ett erbjudande som egentligen är så att det glider 10 lax löst och om ja crashar så drar teamet in dom annars får ja tillbaka dom.
detta är formel renault: http://www.youtube.com/watch?v=YPvfW94zxlM
dagens fail är att mopeden halvdog :( när den får lite motstånd på typ 3-6ans växel och mer än halvgas dör den :/
Så jävla dyrt att åka upp till sthlm. tänkte ju komma till frihamnen meetet! Men tur och retur kostar ta mig fan som billigast 800kr sedan bara uppåt:O,
Fail: Mopeden startar... Det betyder att jag inte får en ny! :(
(min är skit)
dagens fail var precis nyss när min bror skulle ut o köra cross för andra gången. Den va lite svårstartad så vi skulle putta igång den.Jag sa att han skulle lägga i tvåan när jag sa till. Jo han la ju i tvåan men höll i frikopplingen, Det var dagens :lol:
Var sjuk två veckor innan lovet, så nu får jag sitta o plugga varje dag på lovet :mad:
Ciao
hade fått tag i sommarjobb och de hade sagt att jag skulel få det. Sen helt plötsligt lottade de, och självklart fick man inget då -.-
Gashäng på MRXen, Det var inte roligt:D
slut på bensin hemma:(
Det var en som åkte fast av polisen idag och när polisen testade den visade den 98km/h i fartkameran, är en yamaha dt med gianelli 2t, 16mm förgasare, ostrypt cdi och andra drev?!?! tycker 98 är lite väl mycket för den setupen? Kan ju fan inte stämma :P
har nog sovit 2-3 timmar inatt :(
Verkar inte bli nå dricka ikväll heller... Min langare slutade svara när jag skrev att jag ville köpa några flaskor av han senare idag...