Tacka sverige för att vi gav er lite land för cirkus hundra år sen
Utskriftsvy
Troligen sitter sannfinländarna och tokrunkar framför pukalen.
F. Ö. Så förstår jag inte hur ni kan försvara sverige. Att leda med ett noll och förlora med sex ett är väldigt dåligt. Även ifall finnarna var bra.
Under hela turneringen så dissade media det svenska landslaget. Att spöa tjeckien avr starkt tycker jag och att spela så pass lika mot kanada var också starkt. Det var som en upprättelse mot alla tyckare som inte har ett hjärta sen ska man inte glömma att vi spelade jämt med finnarna i 45 minuter och att man lätt tappar hopet med 1-3 med tio minuter kvar. Sen så är final jävligt starkt också. hey! kom igen två i världen i ishockey?
Ledig imorn och på onsdag:wub:
AS GÖTT!
Börjat göra om mitt rum :) Sen till helgen så blir det att åka och titta på tung mc :)
IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!
Inte bara dagenswin, men årets! ;)
Dagen win: Ace:ade nationella i MaB!
Klar med svensknovell
Inte dagens, men på frihamnen kom det fram säkert 20 pers (olika gånger) som kände igen moppen här från mnf :wub: och självklart gav de snälla kommentarer också :D
Gått bra idag, varit en skön dag.
Skippa Off-topicen...
i princip så var det det du sa med den där texten.
Ta det i pm nu så slipper vi mer OFF Topic.
Mina Morris shorts kommer imorgon! :wub:
Nej, då jag inte har några bilder eller liknade. Samt rätt mycket rost som ska fixsas. Letar nu runt efter ett ställe som kan lackera den för ett hyffsat pris! Men svårt att hitta en billig lackerare. :D
Kommer tråd när jag börja med motorn och bilen är färdig lackerad osv..
jo, har en mörk liten bild när den står ute med mobilkamera. men känns inte lönt, jobbigt att man inte kan jobba i eget garaget. bilen står hos mammas bror så måste åka ditt. jobbigt fan. nejdå inget burklack. ska bli fin. mörk gul metalic skulle nog blivit fint!:D
Sprang idag 12 km på 1 timme och 4 min.. i strumpor på grusslinga ! (sprang med thaiboxningen och springa i strumpor på grus är för vi skall härda upp fötterna lite)
Asså vet inte vart jag ska posta detta men iaf:
Facebook bygger servrar i Luleå som kommer dra lika mycket el som 16000 Normalstora villor.
Näradöden upplevelse, första tanken var att jag skulle dö men det slutade bra :)
Tillverkade en höjningssats idag som enligt mig blev jävligt fin, var väl min ända win idag :) Bild i spoiler
studiedag imorgon :D
Fyller år idag :wub:
Börjar kl 8:30 och slutar kl 9:55 imon. :wub:
http://existenz.se/out.php?id=34491 lillkillen asså :D
Pappa köpte en Audi a6 till morsan igår.
Nya spotify versionen!
Då var allt klart inför sommarjobbet, sjukt nöjd med lönen då jag väntade mig mindre :)