nej, styret tog all smällen. handtaget blev lite grus på.
Men den som välte moppe ska få smäll:huhu:
Utskriftsvy
Halloj grappar, gör alla ? :)
Well you see, its like this.. A herd of buffalo can only move as fast as the slowest buffalo. And when the herd is hunted, it is the slowest and weakest ones at the back that are killed first. This natural selection is good for the herd as a whole, because the general speed and health of the whole group keeps improving by the regular killing of the weakest members. In much the same way, the human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Now, as we know, execssive intake of alcohol kills brain cells. But naturally, it attacks the slowest and weakest brain cells first. In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, making the brain a faster and more efficient machine. And that, is why you always feel smarter after a few beers.
hehe tackar :wub:
Jahap, inte varit så aktiv idag... Är det någon mer som ska till forsmark imorrn ?:P
http://www.youtube.com/watch?v=BNteW...x=4&playnext=1
Najs med mjölk i ögat:ninja:
Jag har blåst luft genom ögonen sådär :P
Jag är stört sugen på kebab nu :(
om ni inte slutar posta på dagarna så har jag en känsla av att tråden kommer försvinna snart...
Trött som ett as och jag har inga planer på att gå o lägga mig på ett bra tag = POWERNAP! Hörs om en timme eller så :)
Jag är sugen på pizza igen :(
Wait.. Fuck yeah, jag har ju i kylen!
Någon vaken eller ?:)
GRATTIS till midrace@mnf som fyller 18 år idag! :D :D :D
Vad händer? :P
Tips på hur man går upp 06:00 utan problem med minimal sömn?
fyfan vilken kväll! (inte den roligaste kvällen men slutet)
skulle på fest hos en polare men precis när jag kommer så drar dom, så står utanför en stund sen kommer en tjej o vi sitter o snackar lite, sen kommer lite annat folk (han som har festen har fortfareande inte kommit då) sen ska vi dra hem till en annan polare och eftersom de inte finns skjuts så GÅR jag o tjejen som kom först dit.
fyfan va kallt de va! sen kommer vi dit kör lite ölspel sen kommer lite andra o vi sitter o snackar DÅ kommer den som skulle hållt i festen igentligen sen när vi ska hem lånar vi hans a-traktor eftersom vi inte har ngn annan skjuts de va de roligaste på hela kvällen ingen har körkort eller ngt sånt men de va lugnt ingen snut ute ändå va nog de roligaste jag gjort på länge =)
ni får stå ut med stavningen är trött som fan!
Fan sunken, du kan inte sälja en bil med alkolås till en dansk!
Vilken tuffing då.
Jävla idioter. tänk om ni krockat och dödat andra helt oskyldiga människor på vägen...
Snällt att kör som fan med en kompis a traktor. till dig ska man nog inte låna ut saker.
och detta är väll inget att vara stolt för?
Jävla idioter de finns...:ranting:
Hahaha, så ändrar du inlägget också :D
1. han kör exakt lika dant själv om inte värre + han bryr sig inte
2. vägen va spikrak o 2-300 meter lång utan ett hus i närheten
3. ölen jag druckit var en halv björnbrygd drack inte upp den eftersom den inte e god
4. håller på att ta körkort o ska snart köra upp så är hyffsat vann vid att köra i 120 på motorväg sen va de kanske inte riktigt 70 men över 70 iaf
men skitsamma bryr mig inte om va ni skriver mer :)
Tråkigt att folk måste synas på alla möjliga sjuka sätt. Att man bara kan komma på en sån sak, sen dessutom skriva det och berätta för andra.
Kul, så går den här historian vidare till en av hans polare. Som sen säger den till sin andra polare (och då är historian inte densamma som sas från början) och till slut så hamnar den hos hans föräldrar och killen får ett jäkla helvete. När det i själva verket bara var bekräftelse han var ute efter. Fanns det någon sanning i det han skrev? Bedöm själva. Tyckte det var sjuuukt tufft gjort iallafall, skulle lätt gjort samma sak sen skrivit på alla möjliga ställen. Facebook :wub:
Du skrev att du körde 130km/h på en 70väg . är lite skillnad än att köra på en motorväg i 120km/h.
Du kunde gärna kört ihjäl dig. eller du överlevde fast dina kompisar dog. skulle nog inte kännas så bra då...
Om du inte bryr dig vrf ändrade du då inlägget.