Att hur man än satte rektangeln så vart medelvärdet likadant i hörn som på sidor. :)
Nej jag tycker det var förvånansvärt lätt, dock vill jag inte säga för mycket innan jag får tillbaka det. :boxing:
Utskriftsvy
Dagens win: MVG på nationella MaB!
Slutar snart. :wub: Samt fick en ny skoldator(min tredje) :D
Börjar fixa om i rummet idag efter inhandlade möbler igår ifrån Ikea. Så nu ska möbler monteras och tv;en ska upp på väggen :)
Hade bara 45 min lektion idag :)
MVG på engelskanationella... Det var busenkelt men man blir väl ändå glad över tre bokstäver? :p
Oo jusste! Fick också MVG+ (OMG ETT PLUS! ALDRIG SETT DET FÖRR :wub: <3) på mitt WW2-prov. Läraren sa att jag kan max som en 9a "kan" kunna om det. :D
Och nääe, e inte MVG-barn, har allt från G till MVG i betyg..
Hämtat ut min nummerlapp för Göteborgsvarvet (21 km) med företaget. + Chefen kom till bygget idag och sa "den med bäst tid får 1 vecka betald semester inom Europa. Gäller att vinna detta nu (vinna över arbetskollegorna 42 st)
Har bara ett prov kvar under dessa tre veckor, vilket är ma C nationella imorgon! Sen är det bara flash hemsida kvar att göra klart och sen obeg med slack!
wiin wiiin wiiin köpte ett zx rör för 250kr :D!
Blir lite stadsvandring imorgon i stan. nice att slippa skolan:)
Drog en liten sprint emot en större MC, jag blev dock väldigt dragen!:D
Men jag blev lite fundersam när man la sig precis bakom eftersom han hade gul jacka/väst, och jag såg inte riktigt hur MCn såg ut, blev lite skraj och trodde det var en polis, men det var nån random gubbe som bara ville busa med dracen.:wub:
Fail: Jag har inte fixat lysen på någon av mopederna..
Tillbaka efter 24timmars rövkörning av Michél ;) Hoppas man slipper de igen då ;)
Att jag är hemma på loma, altså "ledighet" från armén när andra kommer hem först inatt :D :D och det underbara vädret, fan va ja ska få mycket gjort idag jippi! :D
I'm back. :)
Underbart väder, inhandlat en hel del nya kläder. Stor bilträff i Uppsala imorgon, 8 skoldagar kvar. Nu mår man! ;D
Dagens win är att dagens fail är att matteprovet var det svåraste jag haft någonsin, vilket skitprov!
Dagens win är att en 4-pack redbull kostade 40 kr på ica, veckans fail är är ni som fick fail-tråden låst och samtidigt bara fick 24 h semester.
Ännu en bas påväg och lite smått! fint nu när det var rea :)
Var köper du ifrån? :)
Tycker du inte de basar nog redan? :D
http://www.youtube.com/watch?v=G8RLpGVwe14
Dagens win blir nog att fara och fiska i stugan hela helgen+4-hjuling!
Beställt kläder från ridestore:wub:
Det var inte helt fel att köra "livräddning" idag i simhallen på idrotten , när man fick göra det med tjejer. :wub: