Att man fan inte klara moppe kortet efter andra försöket ;s
Utskriftsvy
Att man fan inte klara moppe kortet efter andra försöket ;s
Haft skit ont i huvudet sen inatt. Dock var de tur att vi va lediga idag, så man kunde sova mycket:huhu:
Fick 0 poäng på ett biologiprov :D o därmed IG i kursen, behöver dock bara göra om provet för att få G :)
Hahaha! Skadeglädje är den bästa glädjen! Tycker det var starkt jobbat elisson ;)
Haha, min lärare (klass 9 fortfarande) är inte snäll på poängen och jag blev väldigt förvånad när jag hade skrivit något i stil med : >"Blabla" är ...< på en fråga som löd : Vad är "Blabla"? och fått ett poäng av tre möjliga.. På senaste kemiprovet hade jag "upprepat" vad som stod i frågan fast med andra ord och i slutet skrivit "Med hjälp av den informationen vet man därför att X är ....." och gjort en s.k. strategisk paus. Fick full pott på frågan såklart men med kommentaren "Det blev för rörigt i slutet".. Annars så får man absolut inte lätta poäng av den läraren.. S:
Haft ont som fan i nacken/högra traps hela dan, sjukt dryg är det, försökt mer verktablett och vetekudde men de ger sig inte :(
verkar inte vara ensam om att ha cp ont i huvet och nacken ...
En kompis ska gå teknik/civilingenjör men kommer aldrig mäkta med de programmet för han gör inget på lektionerna o inget hemma!
Att allt man vill ha ska vara så jävla dyrt
Körde isen idag, snurra några varv och sen volta vi... Blir att leka plåtslagare senare idag då xD
Stod och skulle handla tuggummi när två småtjejer (runt 11 år) kom fram till kassan bredvid (tom) och började rota, noterade att den ena hade två bananer i handen. Undrade vad de letade efter så tittade lite. Men se på fan om de inte tar upp ett paket kondomer, läser högt och går och ställer sig vakom mig i kön. :ohmy:
Win eller fail det vettefan men postar det här p.g.a deras ålder. Dock kanske de bara var hungriga när de gick för att köpa kondomer till farsan. Vad vet jag? :)
Att en 90 årings ***** har mer besökare än detta forum. Så sjukt dött!
Dessa idioter som fortfarande går i gymnasiet och ändå inte kommer klara den och går kvar-.- Jag går transport och det finns iaf 3-5st som bara är här 25% av tiden Och man MÅSTE va här istort sett iaf en minst 80% För att över huvvud taget få C-kortet dessa idioter förstör för oss andra som verkligen vill bli yrkesförare.
Svempa: Jag känner igen mig där! Hatar såna personer som har valt en linje, och det är ju deras framtid, och så är dom aldrig där! Totalt värdelöst!
https://www.flashback.org/t1459716
Inte för jag är nå vidare rasist men ? nu har de gått för långt... :thinking:
helt jävla sjukt är det. med tanke på hur många som kommer hit som varken kan läsa eller skriva överhuvudtaget eller förstå svenska blir det inte direkt några få lektioner de kommer att ta heller... grattis staten, nu kommer varje invandrare att kosta 100000 kr extra!
Förstår inte heller hur de ska leda till mer jobb, visst, det är lättare att få jobb om man har körkort, MEN vi har massor med svenskar som är arbetslösa och sliter häcken av sig för att få jobb. Staten kan ju börja med att hjälpa oss själv.....:evilmad:
Precis....:evilmad:
Varför slösa massa pengar på invandrare som oftast ändå inte gör annat än skit! :ranting:
Sveriges mest efterlysna män, 2 svenskar 13 invandrare..
ej rasistiskt
Varför ska just invandrare få sina krkort betalda? Då kan lika gärna svenskar utan körkort få det betalt! Hur fan tänker folk?
ta det i pm ist.
detta handlar om dagens fail inte om statens sätt att behandla problem.
fixa en tråd om det men jag tvivlar på att den får bara kvar någon längre tid.
min dagens fail är att min öron inflamation kom tillbaka. hatar det
Om vi ska fortsätta denna diskussion så tycker jag någon skapar en tråd. Enligt mig så är det helt klart ett ämne värt att diskutera.
fan ja har lika tråkigt som en kebabrulle!