Ääääntligen har MSN spärrat upp mitt jävla konto, det satt långt inne, aja winwinwinwinwin! :D
Utskriftsvy
Ääääntligen har MSN spärrat upp mitt jävla konto, det satt långt inne, aja winwinwinwinwin! :D
Ligger lite i det du säger :) dock har ju mängden en liten betydelse också, kanske inte när vi är uppe i så många som jag hade tänkt och sätta in då.. ska ha V70 och deras originalsystem funkar otroligt bra redan original, men några till ska det i och det kommer säkert bli fint!
det är ju faktiskt så att fler högtalare är bättre FÖRUTSATT att man monterar det vettigt. ju fler högtalare man har desto mindre måste de anstränga sig för ett givet ljudtryck = mindre dist = bättre ljud. nu är inte jag så insatt i bilstereo och det kan ju bli problematiskt att montera fler än typ 4-5 basar om man vill kunna använda bilen till annat med.
när det gäller hemstereo finns det dock de som har 8-12 subbasar för att kunna spela svinstarkt och för att minimera hörbar dist vid "normala" ljudnivåer. för att kunna utnyttja ett sånt bassystem till max krävs dock såklart att man har ett toppsystem som heter duga minst sagt...
Nästan ljust ute nu.
Väldigt ljust faktiskt
Hehe okej:P Märks att solen är på väg upp på någon timme, iaf här^^
Kom precis hem efter en galet chill kväl med bio och diverse annat skoj, hehehe :$
Strippen strax, synd att jag glömde systemkameran hos pappa dock :/
exakt en vecka tills födelsedag, hoppas på en iphone 4 då :huhu:
Har fått låna en systemkamera i en vecka så den följer med till Frihamnen, yay!
Derbi :wub:!
Kom precis hem från en grymt bra bilträff med utställningar och grillning! :wub:
Lyckades fixa hydrualslangen till kopplingen på crossen! Gick av när jag vurpa och drog in huvet i ett träd igår.. Slapp alltså betala 500 pengar (Y)
Tjörpte packningar till puchen, fick 10 kr billigare än sist :cool:
En dag på strippen i Emmaboda. Helt klart dagens win!
Körde cross för första gången på bana i år , gick riktigt bra :D
Fått bud på ciaoen på 10.000 svenska riksdaler utan fake mail-adress :O:thinking:
Tjänade en platta bärs av att hjälpa en gammal kärring flytta. :D
Moppppppperapeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taggar barca den 17e :D!