Ursprungligen postat av
Manfred
Fan! Jag har problem med en tjej. Jag tycker väldigt mycket om henne men hon tycker om mig som kompis. Jag har pratat med henne om det flera gånger och veckan efter första gången jag pratade med henne om det sökte hon jättemycket kontakt och vi kramades och höll om varandra och så. Vi smsar dag och natt, hela tiden. Veckan efter den veckan märkte jag att hon undvikte mig lite och när jag kom hem från skolan fick jag ett sms där det stod såhär: Du vet att vi bara är kompisar va? Blablabla osv. Jag blev sårad för jag trodde verkligen att det skulle bli nåt. Nu har detgåttnågra veckor och vi smsar, umgås och så. Hon kramas och så. Typ som inann vi pratade första gången. Jag tyckte att det var grymt jobbigt att vara kär i en tjej som också var en kompis såvi pratade om hur vi skulle göra och hon sa bara att det är som det är. Jag sa att jag fortfarande vile ha hene som en vän men gärna mer också. Och dåsa hon också att det är som det är. Så nu är det som förut, men jag tycker att det är grymt jobbigt. Jag tyckerju verkligen om henne. Här om dagen smsade vi och hon frågade varför jag inte hade snackat skit om henne för efter att hon hade sårat mig och dåsa jag att man inte snackar skit om nån man tycker om. Fick som svar att jag ar en helt perfekt, perfek kille, att jag är den snällaste killen på jorden osv. Men varför duger jag inte då? Det är så sjukt jobbigt. Jag är så jävla förvirrad.