Hände mig också men jag kollade det efter ett par kickar, eftersom jag hade startat den rasten före. Dock nästa dag blev dem hårt egda, i ord! :ninja:
Dom visste inte mycket mera än vad tändhatten var, på en moppe! :D Fick ett gott skratt! ;)
Utskriftsvy
Nej, efter att jag hade lämnat in den på service så saknades det 3 skruvar till fläkthuset, så hela skiten hängde löst.
Moppen gjorde ett förjävla jobbigt vinande ljud på höga varv. Ingenting med tändhatten att göra.. :unsure:
Nyklippt!:huhu:
Fick 200 kr för att jag fixa grannens motorsåg. :)
MVG på senaste svenskaprovet. http://i56.tinypic.com/5wn7m.gif
Jobb för hela sommaren och 95% säker till fast anställning nu efter studenten/sommaren! :)
Hittade felet varför inte bilen driver:rolling:
http://i55.tinypic.com/25p7e3r.jpg
Fast ändå lite fail:unsure:
1. Grov stalkervarning på dig broder, haha! :)
2. Läser upp det via Komvux, fick IG/hoppade av under min gymnasietid och har nu läst in det på 8 veckor! :)
(Med MVG i slutbetyg, vilket aldrig hänt förut på skolan på en 8 veckors kurs enligt läraren! Känns kanon inför kommande studier!)
Att jag äntligen lyckas få sålt 125an kanske :)
Klippte mig idag! :)
Nya mobilen kommer i veckan :wub:
Matte A nationella provet.
skit lätt! Hoppas på högt betyg:huhu:
att man har prao i 2 veckor, men pappa (som jag praoar hos) har tagit ledigt 1 av 2 veckor. då blir det mecka moppe :D
Gjorde fiskpinnar och pasta till lunch. :ninja:
idrottsdag idag, tror jag fick det bästa valet :) började cykla kanske 10, slutade för ca 20 minuter sen. Regnade lite ibörjan men så jävla värt!
Nationella i Matte A gick helt okej. :D
Käkade på Pizza Hut idag :D Riktigt längesen alltså!
Skithet MILF på gymmet idag. :wub:
fick en extra löning på 7k som jag inte visste om :D fatta glad överraskning eller?
Friluftsdag imorrn, börjar kl 10.00, åker in till söder med dem som ska me, käka donken sen vidare till fryshuset och åka skateboard som jag suger på, jag får bli cameraman :wub:
Jag har också friluftsdag imorgon. Blev dock nåt fel när jag skulle anmäla mig till ett ställe att vara på, så jag blir antagligen hemma.
Friluftsdag imorn här också! Dock blir det "ledigt" för mig :rolling:
ofta ni får åka till Hawaii det ligger ju skit långt bort