+1 :d
Utskriftsvy
Inte kirrat praktikplats än tills vecka 7... Får fixa det i veckan!
Sen har jag ej vänt på dygnet riktigt, så lär va lagom seg imorn i plugget.
Kom på att jag måste ha läst ut en engelsk bok tills på onsdag då vi börjar skolan igen...
Existenz har inte uppdaterat än :(
Tandläkartid kl. 10.00 på ett lov.
både fail och win, gick upp klockan 6 imorse ( inte sovit mycke i natt heller ) och när jag ringer polarn och frågar när bussen går, så säger han att vi är lediga till imorgon med, och visst stämde det xD
Imorgon är det skola :sad:
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Årets första snö :(
Vill fan hitta på något idag och imorgon då skolan börjar på onsdag, men tyvärr har nästan alla mina polare börjat redan så ingen orkar göra något. :sad1:
Börjat snöa nu :(
Det är väl nästan 2 timmar sen jag var ute, och fingrarna är fortfarande lite frusna..:thinking:
Plocka ihop bmwn med orginal saker startade dirrekt och blöddra,men sen var jag ju tvungen att pilla på soppatrycket och nu surar den bara ner sig hur ja än skruvar,mindre spridare å e85 hejjahejja!
http://www.kristianstadsbladet.se/de...der-livet.html seriöst, får fan lust att döda när jag läser det här. tror ärligt inte vi som är 15-20 kommer att få någon pension om 45 år, och vi lär få jobba tills vi är 80. död åt den jävla *****jäveln reinfeldt.
svenskarna är inte hans folk, han är ***** säger jag ju. okej, ***** är lite starkt eftersom hans farfars farfar var mulatt, men faktum kvarstår, han är inte svensk.
Haha, bra skrivning. Långt tillbaka är du en, snarare långt tillbaka i tiden var du..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
är du dum eller ditt jävla mongo? varför rättar du mig när du gör samma fel själv? http://www.moppenet.nu/showthread.ph...l=1#post330170 seså, gå och be till gud nu och sluta skäm ut dig.
Insåg det nu. Men om du nu är så himla bra, varför skrev du inte rätt från början? Varför ska jag be? Gör det själv om du nu tycker det är så himla roligt. Du säger att jag har konstiga uppfattningar om folk. Du känner i ens mig. Förmodligen ber du till satan också, wannabe nazi...
Sen
Jag har sagt att jag ber ibland. Brukar betyder för mig att man gör det dagligen och nej det gör jag inte.
Däremot tror jag att du skulle behöva göra det. Har du mindrevärdeskomplex eller? Mår du bättre av att trycka ner andra?
Slår vad om att du är långsynt. Förmodligen går du och ältar något som hände i femte klass. Försök och glöm det? Tror det skulle få dig att bli en bättre människa. Eller, Nja. Det är nog omöjligt..
du verkar förvirrad. vem är det som trycker ned andra, försöker rätta mig när du själv har fel, börjar hugga så fort jag skriver något osv. undrar vem som har mindervärdeskomplex.
först anklagar du mig för att vara trångsynt (nej, det är jag inte, däremot är man det om man motsäger sig evolutionen), sen hittar du själv på saker ur tomma luften, som att något skulle ha hänt mig i femte klass som jag "går och ältar" (vet inte ens vad du snackar om här). lawd have mercy :doh:
edit: okej, såg att det stod långsynt nu, sista stycket blir därmed lite rumphugget men du skrev tidigare att jag är trångsynt också. jag är för övrigt inte långsynt heller.