Nej gör inte de!
Utskriftsvy
Det är inte saker jag sett, det är saker jag och andra hört och upplevt, exakt samma saker. är det en slump tycker du?
Tex min kompis pappas flickvän, inte sa någon till henne att det spökade, och hon upplevde sånna saker? Seriöst det är roligt när ni inte tror på det;D
Ja du tycker det för du säkert aldrig har upplevt övernaturliga saker /spöken, kalla det vad du vill.
Men den som vill, kan ju ta sig till överkalix och bo någon natt:) ni är välkommna:P
Om 12 timmar är jag 18 år gammal :D
Det börjar bli dags att slänga upp moppen på blocket och har dessutom hittat nästa offer som kanske ska köpa :huhu:
Säger bara Limited
Vädret :wub:
Fyfan , jag hatar såna hus inkl. det jag bor i :(
Ibland när jag sitter uppe på nätter och gejmar med headset och musik så jag nästan hela tiden ljudet av en dörr som öppnas men när jag tar av mig headsetet i minst 2 minuter så hörs det aldrig men direkt när jag tar på det igen.
Förra sommarn tror jag seriöst att jag skulle få nån hjärtklappning eller nåt. Jag gick in till köket (alldeles vid altandörren) för jag skulle hämta kaffe och då hör jag att det prasslar till i 1-2 sekunder och sen smäller fryslocket igen och jag var hemma själv ,gissa om jag var ute fort :O Det var nog det värsta jag har upplevt hittils alltså :P
Jag bor också vägg i vägg med uppgången till vinden och det förbättrar ju inte det hela :ninja:
EDIT: Får pengar på tisdag och då kan jag hämta ut sakerna på posten wubeliwub
Fullt med olja i sendan, nytankad, nytt gashandtag, fint väder, snart klar med pluggandet, god middag, blev sams med en vän igen :wub:
WIN DAG!
Bilen är nästan klar nu, ska slänga på några plastkåpor så är den good to go!:D
Sökte precis sommarjobb och hoppas verkligen att jag får det :wub:
Fick igång roxxen, det var stiftet som spökade. :D
Kom precis hem från ett GRYMT skönt pass på gymmet! :wub:
Polaren åker till tyskland imorgon med sin farsa, så det är bara att skicka med beställningar :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=YO__a...1&feature=fvwp
HAHHAHAHAHAHAHAHAHHA! Den är så jävla klockren ! :D
Fredag och det är kanon väder! :D
Började halv nio och slutade tio i nio!
Ledig! :)
Ledig idag, har beställt biljetter till Johnossi på Mejeriet i Lund 30/3 + ska träna nu :)
Fick sluta kl 12 och det är FREDAG!
Drog just en annan DRD Racing som har sagts vara snabbast här i byn.. Där ser man ;)
Ska iväg på lan om 2 timmar :D
Fick hem förgasaren idag:D
Dock fail att man inte har gasvajer/hölje. Och att jag är hos pappa...
Drar in ca 1,2k denna helgen :D :wub: :cool: :nono: