15.10 är ju rena kalastiden
Sent from my U20i using Tapatalk
Utskriftsvy
Puntus: Kolla också lite på hur graferna visar folkmängdsökningen. Säger absolut inte att siffrorna inte stämmer men staplarna vilseleder ganska mycket, speciellt den med "antal grova rån". En annan skala hade varit att föredra.
OnT: Jag kör på "standard" här, att det är skoooola imorgon! <3 :wub: Nä fyfan säger jag bara. Kemiläraren har såklart varit jättesnäll och bokat in prov osv och redan en vecka sedan kom det e-mail om uppgifter och planeringar för närmsta veckorna.. :(
Fyfan vad drygt, sov 2 timmar inatt drar till skolan mår dåligt som fan, kollar nån äcklig jävla film på engelskan, företagsekonomi efter de här, sen ikväll en teater på 3 timmar :(
nu är det tydligen rasistiskt att säga färgad :doh:
Äckliga jävla turkjävlar som inte ger mig min pizza
jag och en polare gick ner och beställde 2 pizzor, 25 minuter efter har dom fortfarande inte kommit medans alla andra i lokalen hade fått sina, då var det ca en kvart kvar tills vi skulle börja, så vi gick fram och sa till och då hade dom glömt fanskapspizzorna! när det var ca 5-10 min kvar fick vi dom, äckliga jävlar som skulle glömma just våra...
feber och ont i halsen, mår som en kung!
bakbromsen fungera inte på aeroxen idag så bytte bromsskiva så funka den :P
Ja, Sverige är verkligen helt sjukt! Man får inte säga någonting, det är skandal! Framför allt för mig som har ett stort behov av att gå runt och säga "*****" och "turkjävlar" lite då och då.
Det är så oerhört viktigt för mig att skilja på folk som är hundra procent svensk och de som inte är det. Snart vill jag inte leva i detta sjuka land.
De du skrev, de verkade på dig som att jag gick runt mitt på stan å gapa '' ***** jävlar'' vilket jag inte gör, där emot tycker jag att saker å ting börjar gå för långt. Att man inte ens ska få sjunga svenska nationalsången eller knappt visa en svenskflagga utan att nästan ses som rasse. Men ändå ska man själv behöva stå ut med saker som (svennejävlar, svennebanan) Tycker du själv att de är rätt ?
Vaknat varje timme hela natten typ, vaknar sen för sent och hinner inte äta frukost innan bussen kommer, all snö är borta och det regnar lite, busskortet funkar inte förrens efter typ en minut då jag till slut fick gå på, plånboken gick sönder, personen jag ville sitta bredvid på bussen satt med en annan, har inte gjort ett jävla skit i skolan pga att vi har ett par "specialkabaré-veckor", igår klicka jag på play 3 ggr kl 14.55-14.56 på wmp, det var allt, och idag gjorde jag inte ens det. är dödstrött och mörkt när man kommer hem... :whops:
Mitt internet kommer och går lite som det vill just nu alltså.