väldigt segt, dock köpte jag en 21mm fögge idag :wub:
vet hur jobbigt det är :/
Utskriftsvy
Bara jag som aldrig har någon lust att plugga till prov. kan liksom inte koncentrerar mig:O
Har kommit på en grym plan nu! sitter och kollar tv tills jag somnar vid den så glömmer jag sätta på alarmet och kommer missa bussen! Gr8 :D
Prov brukar man plugga till samma dag som man har det, på bussen in till skolan eller ännu bättre, i korridoren utanför provsalen 10min innan.
Jag har tråkigt så skriver här inne =D
Suttit och fixat till i min projekttråd :)
Jahap, nu kom jag in här lite random med xD Hur mås det alla ?;)
Vad tycker ni pojkar, ska jag dra till skolan idag eller inte?:wub:
fuck noo!!! kom hem till mig och mys ist:wub:
Gyyyd så skönt att klämma en svarting efter att hållt sig 5 timmar! funtar på om man ska lägga sig elr inte om man ska upp ca 6.30?
hur länge ska du vara vaken efter?
Åka skidor i typ 5-6 timmar kanske.. :)
haha sov då pucko!
Själv kommer jag nog däcka 5 eller något, har grova insomningsproblem så kan inte sova förrän jag är helt död. blir väl att dra till skolan när jag vaknar till några timmar senare och fortsätta sova där, hehe
Mjo ja tänkte det men känns ovärt :D 3 timmar ungefär liksom. menmen får försöka sova och hoppas huvudvärken försvinner (Y)
Nu blir det sängen med en bok. Men först toaletten för att släppa ut atomkraften i analen som ligger och trycker :D
Fan, vet inte riktigt hur jag ska göra, har sovmorgon imorgon, och kan ta en senare buss, men om jag tar bussen så får jag sitta och vänta i 2 timmar innan jag kan komma hem sen, men om jag tar riejun så får jag frysa lite på morgonen med då kommer jag i alla fall hem tidigt..
Vet inte hur de blir?:unsure:
Fan vill bli frisk någon gång, tänkte va med gympan idag så sa läraren åt mig att ja va sjuk så fick jag inte vara med.
2timmar Skype med samma sköna brud ikväll med :wub:
De va gott att ha en dag ledigt från skolan men imorrn blire! =D Då ska ja spela in med några kompisar i en utav Svergie Radio Väst studios :D
OLW sourcream & union chipsen smakar annorlunda och inte bättre :sad:
Uppsala idag, fan vad rummet fick sig en upphöjning :D
Spenderar alldeles för mycket pengar atm, nästan 4k på 2 dagar :nooo: Tradera och div webshoppar är mina värsta fiender :mad:
Lyxfällan nästa! Stör mig som FAN på sånt folk.. :P
Sitter själv här och pustar ut och försöker tänka på annat, MNF hjälper.. började må så rackarns illa nyss i TV soffan.. ni vet den krypande känslan som kommer innan man måste kräkas! :/ Gick över nu som tur är.. känns fortfarande slirigt i magen dock!
Skillnaden är väll att jag har pengarna som jag handlar för haha
Funderar och funderar. Vad ska man ha för hjulstorlek? Vilken färg ska man ha på moppen? :)
Hej :d
Höjj :)
Kom på nu att jag har studiedag imon :wub:
Undra om jag är lediga imorn..
åh, jävla sjukdom :( Vill bli frisk nu!
Det va ett bra tag sedan man såg dig du! Håller KBA stunters fortfarande ihop? :O