Men det är väll inte någon fail:huhu:
Utskriftsvy
Åh fyfan, vill inte vara sjuk längre :( Vaknade ett par gånger inatt helt genomsvett, droppade bokstavligen talat svett, var fläckar i sängen... Spydde nog fem-sex gånger inatt :( Går typ inte att äta :(
Jag hade värsta dagens fail idag! :P Var hos optikern idag och skulle testa linser. När hon skulle sätta in linserna för första gången reagerar mina ögon starkt och jag börjar grina! :O Inte för att jag var ledsen eller något sånt utan att ha saker instoppade i ögonen :rolling: + Plus att optiker nr.2 skakar häftigt i händerna när han skulle testa sätta in linserna så han var nära att pilla ut mina ögon! :bla:
http://i377.photobucket.com/albums/o.../jvlasnljp.jpg
Mina pengar kommer senare i veckan för dom blev skickade mellan swedbank och nordea av misstag
Får mer pengar NÄSTA vecka :(
lunginflammation :(
Idag är det precis 17 år sen något väldigt hemskt inträffade :(
Att man inte orkade dra till skolan:O
Dagens fail: Att Jessica har lämnat huset, fyfan va värdelöst..
Tror att han syfter på Big Brother!
Dagens fail får vara att idag på idrotten så körde vi tempo boll, då kommer det en horunge i fullfart och drar en fet jävla crosscheck i ryggen på mig när vi spelade innebandy. Det knakade till och kändes fan som något gick av i ryggen, lägger mig ner på golvet och kan knappt resa mig. Nu efter nån timme är det lite bättre men fan så ont det gör i hela ryggen. Killen som gjorde de är riktigt jävla dum i huvudet och har hatat han sen första början!! Ska ta ett litet samtal med han sen iallafall...
Att jag inte blev av med moppen...
Jessica i big brother.
http://www.bigbrother.se/1.2023376/2...jessica_karlen
Gurkan är bäst i big brother:wub:
Sjuk och skoltrött (n)
Tappade tallriken fylld med mat på köksgolvet..
Förlust mot Timrå :( Dem kvitterar när det är 9 sek kvar! :(
Sjukt dött...
Vaknade nu.:O Så då blev de ingen skolan idag heller:D
Plasten som håller i rören från torpedväggen till värmepaketet gick sönder. Tror inte det går att byte och om det går så har jag inte en jävla aning om hur man gör det... SKIIIIT!