Köp en sån där väckarklocka som springer iväg och gömmer sig (Clocky tror jag den heter) eller så köper du en sån där väckarklocka som man måste lösa ett litet pussel eller ett matte tal på ;)
Utskriftsvy
http://www.youtube.com/watch?v=8zEH5GxPNO8
Borde vara något för honom! :)
gjorde min första TIG svets idag, har ju sett bättre sådana :P
Alltså när jag sover så sover jag typ från 22.00-07.00 i och med att jag är så trött då jag inte sovit natten innan. Om jag försöker somna vid typ 23.00 varje dag så blir det ändå att jag bara ligger i sängen i flera timmar innan jag till slut somnar. Sjukt jobbigt är det.
Precis :/
Hade vart värt ;)
se till så att du somnar då, gör något. som sagt, anledningen till att du inte vaknar är för att du får alldeles för lite sömn, när kroppen protesterar brukar det betyda att något är fel. https://www.flashback.org/t158339
gick ut från ica, och vad ser jag, jo en 740 med stort avgasrör, nedvevade rutor och björn rosenström - pojkarna som busar spelandes i högtalarna. :doh: mina fördomar om volvoraggare cementerades ytterliggare.
Sitter och äter. Tar gaffeln med lite mat på, stoppar in gaffeln i munnen, bitter och hör ett otäckt ljud. = Biter av en bit av tanden eftersom att jag bet i gaffeln istället för ägget :(
Fortfarande förkyld... Att skiten kan hålla i sig i en hel vecka är jag fan lite förvånad över alltså.
Hur kan man stanna hemma för att man är förkyld?
Då måste man vara en vekling, imo...
hade hål i en tand, första på 16 år :)
Vakumet på aeroxen strular huh...:nooo:
Dagens, månadens, åtets fail.
Varför måste jag ALLTID kämpa för saker?
Känns som alla andra har lätt för allt, men jag kämpar fan i uppförsbacke! Fuck life..
Satt och tänkte lite,hur värdelöst det skulle vara om man fortsatte jobba där jag har praktik,hinner fan inte göra ett skit förutom jobba äta sova varje jävla dag... och ännu värre nu när det är mörkt när man går upp och mörkt när man kommer hem,lagom less man borde vara efter ett par år!
beaver kommer döda mig .. :(
skriver jag inget inom 24h är jag troligtvis sytckad och förpackad i ica kassar :(