Kom västerort så kör vi, när jag har något o rulla på ;)
Utskriftsvy
100% OB idag :) 2700 kr känns inte fel att få in på en dag!
Restaurang branchen har riktigt sunkig OB, oftast runt 12,något % men det är ju olika beroende på avtal =) Har aldrig varit med eller hört talas om 100% OB i resobranchen innan, så jag blev nöjd iaf :) Annars är det ju inga vidare bra grundlöner heller, tyvärr.. Är du restaurangare eller? :)
Tror inte det är några krav, mer goodwill av arbetsgivare, men kan ha fel.. Ingen koll på det där :)
:cool:Vädret! Fyfan vad härligt!:aplader:
Riktigt skönt väder , ska fixa ciaoen och lite småskit idag :D
Sjukt underbart väder! :wub:
Vädret och att jag tjänat 500:- idag
Värdet och att det var en jäkligt lyckad kväll igår!
Första doppet nyss, ikv blir det grill osv!
Fick igång 1203an, vikken gnista den har nu :) Den gamla kondensatorn va inge vidare xD
Ska ut och glida med pizzabagaren om ett tag! :wub:
Ska ut och glida med Mrpalmer @ mnf om ett tag :wub:
Vädret, och att moppen har fått ett sjukt drag i sig med den nya förgasaren:huhu::huhu:
Har varit ute och åkt med pizzabagarn och hans polare, körde iaf ifrån hans dt :wub:
Hittade äntligen en hemsida där man kunde ladda ned alla tidigare versioner av skype! :wub:
Vet inte om de är fail eller win xD börja plocka i sär sf motorn idag, hela motorn har ärjat (stavning) ihop xD Spelar hur som helst ingen roll. Ny motor väntar :wub: har nån en motor som passa Speedfighter eller nått som passar på speedfighter ramen utan större mod så hör av dig ! ;)
Sommarlov! :wub:
Börjar få fart på neos´n ;) med c20 röre :wub: