käkar rostbiff med potatissallad nu, sen blir det till att ta moppen till sommarstugan i östhammar. AKA träffa simon och jonthä:rolling:
Utskriftsvy
käkar rostbiff med potatissallad nu, sen blir det till att ta moppen till sommarstugan i östhammar. AKA träffa simon och jonthä:rolling:
jobb imorrn:P även fast att man sak upp kl 5:30 så lockar pengarna:P
dagens WIN!!
Alla fortsatta planer med Blackie är nu spikade, inkl. lite inköp som kan gå på en del pengar. Yiehaa!!
Fick en golf 2'a gratis idag , blir 2 års projekt då ^^
Jag ska skaffa en Aerox igen och TOTALSTYLA den :D Modds, etc. etc. :D
Tack! Win nr.2 är att min buggmoppe aka. Speedfight 2 är lagad och redo att säljas den med! :D Begär bara 8000 så den måste bort fort innan farsgubben blir galen på den :D
Va på fest igår, BARA fjortismusik tills deras ljudkort gick sönder... Då va man snabbt framme med mobilen och bidrog med bra musik resten av kvällen :D Många sköna rövar va det också ;)
Allt:D
Började dagen med att rensa skåpen, slutar ju 9:an på onsdag. Efter det tittade man på när några 9:or mötte lärarna i volleyboll. Nu har man rast till 12, och då ska vi få information om KF-dagen och avslutningsmiddagen som sker imorgon. Sen hoppas jag vi får sluta.
http://img37.imageshack.us/img37/148...00614kl131.png
Uploaded with ImageShack.us
xD
Jag har varit duktig:wub:
Hämtade posten, och drog in soptunnan med fiddyn:wub:
Började 10:30, träffade klassen och vi skulle bara grilla, spela kubb, bada osv, fick göra vad man ville, sen minigolf efter det, slutade vid typ 1-tiden :) Sen drog jag till stan och köpte en skjorta till kavajen, samt en stor burk med det gröna dfi för endast 169kr! Ordpriset ligger på 255 :D
Följande schemat för veckan:
Tis: Skattjakt, alla klasser får papper på massa "uppdrag" osv som man ska göra, ta med sig något, göra något, lite vad som helst:) Sen så tävlar man mot alla andra klasser.
Ons: Fotbollsdag
Tors: Städdag, bara renska skåpen osv, sen sluta :)
Fredag: Skolavslutning, samlas 9.00 och sen är avslutningen vid 10.00, då får man betygen osv.
Oj går ni ända till fredag?
Vårat schema,
Imorgon: klassen samlas vid badplatsen i närheten vid 10. Där ska vi göra onödiga saker som grilla, spela kubb, fotboll o sån skit tills klockan är 12. Då slutar vi. Hem och duscha och allt sånt, tillbaka till skolan vid 6. Några elever ska uppträda o sådär. Efter det åker alla 9or på middag.
Onsdag: avslutning. Folk som uppträder. Få betygen. Sen som absolut sista grejen med klassen ska vi hem till en tjej i klassen och grilla o sånt på kvällen.
Fick ett brev där det stod att det trillar in ett litet hemligt paket på OKq8 imorron:wub:
Min köttlampa kom idag. :mohaha: Better than the real thing. :huhu:
En äkta vibro. Cyclone. :wub:
Kan ju inte ha sex med med något nyktert, skriker ju så jävligt. :rolling:
Imorn bär det av till USA sedan Canada drygt en månad. Sedan sommarjobb när man kommer hem :)