Knarkar gör vi före 22;00 och Rånar gör vi efter kl 21;00 så du är fan illa ute kan du säga till din farsa!.
Utskriftsvy
Ungar till sådana curlingföräldrar kommer inte att klara av samhället när de flyttar hemifrån. Helt seriöst.
byt oljan till oc hbörja em så du inte behöver byta de inom de närmaste året mer. sedan kan du lägga ståltråd runt gängorna på pluggen, och värkligen tvinga in skiten i blocket, och när de nääästan är helt ingängat, lägger du packningsklister runt skallen och gängar in den fullt in.
och säg inte att de inte funkar för de funkar t.o.m på stift hålet på bilen UTAN packningsklister och släpper ändå inte ut komp därifrån haha!
vevlagrerna på bmxen gick sönder igår, eller har förmodligen kommit in skit så måste ta av de :( När det väl är fint väder ska skiten gå sönder..
dagens win är iofs att ja kommit över en kink ram sjukt billigt jag förmodligen ska hämta idag och sätta ihop :) kommer väga svinigt lite också!
Va fan har "sängtider" med hur samhället fungerar att göra? Det finns la förfan fler som går och lägger sig tidigt? Idiot.
EDIT: Gårdagens fail går till några pundare som snodde bensin och åkte fast med stöldgods och sedan golade på sina polare :wub: Totalt 7 polisbilar va det en stund ^^
http://img163.imageshack.us/img163/1604/dsc0086rg.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8862/dsc0085kr.jpg
Killen snackade om sängtider, inget annat?
Då får han skriva det.
Så jävla mycket skit som det är på vissa ställen nu för tiden så förstår man hur hans farsa tänker. Speciellt om han är 60 bast haha
Precis, enda dom frågar är om man har nyckel. Orka ha nå jävla naziparents.
Måste dra och hämta ett paket imorron, men jag är hemma med syrran, och jag har ansvar om de skulle hända ngt, så jag får fixa hit ngn kompis till henne, så sticker jag iväg med Dracen en snabbis:ninja:
Han är 16.
dagens generalfail:
Att skaffa kinesoffroad är som att skaffa HIV, lätt att få, men svårt att bli av med.
vet inte om man skall lägga ut den på Blocket och se vad man kan få ut för den.
Vill ha min ATV nu. Även om jag fått tag på en axel, men lite klurig att få och fungera. Ett misslyckat projekt baserat på MT5-ram. Bygger kanske en liten trädgårdstraktor på den axeln om inte den funkar till trikeprojektet.
ja det är ju verkligen något jag har bestämt själv...
skulle vara mycket bättre speciellt när man varit på fest
+1
anar en aning sarkasm för så dum kan du nog inte vara. varför tror du jag hänger här på mnf?
hur visste du?
druckit 23 cola burkar sen i lördags xD
Skolavslutning & vädret! Sjukt gott!
Vaknade vid typ 13.15, vi började vid 08.30, jippie!